De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   LMS Donington (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13680)

Grig-O 10-08-2006 14:56

LMS Donington
 
't Is nog wat vroeg, maar ik lees juist dat de Nissan WEER forfait geeft...

Stranger 10-08-2006 16:37

Was te verwachten...hadden zich wel aangemeld maar waren afhankelijk van de LMS organisatie voor toelating aangezien er op Donington minder deelnemers kunnen starten dan op andere circuits. Blijkbaar zijn er genoeg 'normale' deelnemers en vallen zij daarom buiten de boot.

Hopelijk meer kansen op Jarama.

Grig-O 22-08-2006 21:29

De voorlopige entry list is nu bekend:
Het debuut van de Lavaggi LS1 is uitgesteld naar Jarama.
Verder in LMP1 is er een Lister, een Pescarolo, 2 Courages en 2 creation+ de Zytek en de Courage van Swiss Spirit.

In LMP2 is eer maar één Belmondo Courage aanwezig. Verder zie ik twee Radicals en de MG Lola.
In GT1 concentreren PSI en team Modena zich op één wagen wat het totaal aan GT1 wagens op een povere 6 wagens brengt. (De kwaliteit is natuurlijk fantastisch!)

In GT2 ten slotte zijn er vijf merken aanwezig. Deze klasse is dus meteen de best bezette klasse.
Ferrari is hier natuurlijk de favoriet samen met Porsche, Panoz en Spyker die wss voor het podium zullen gaan en met de TVR als veldopvulling.
...

wedebe 22-08-2006 21:43

Quote:

Originally Posted by Stranger
Was te verwachten...hadden zich wel aangemeld maar waren afhankelijk van de LMS organisatie voor toelating aangezien er op Donington minder deelnemers kunnen starten dan op andere circuits. Blijkbaar zijn er genoeg 'normale' deelnemers en vallen zij daarom buiten de boot.

Hopelijk meer kansen op Jarama.

Volgens mij zijn er nog genoeg plekjes op grid. Er zal dus wel een andere reden zijn?

Weet iemand waarom Lammers niet meedoet?

Stranger 22-08-2006 21:48

gokje...budget

gwyllion 22-08-2006 21:52

Ik kijk vooral uit naar de 2 Creations en de 2 Radicals. Ik hoop dat ze voor hun thuispubliek iets moois kunnen laten zien.

Hopelijk kunnen de Spykers opnieuw het podium terecht komen.

Integra 22-08-2006 21:54

Ik kijk uit naar de Lister die uit de windtunnel komt. :p

GT2-R 22-08-2006 23:46

Quote:

Originally Posted by wedebe
Volgens mij zijn er nog genoeg plekjes op grid. Er zal dus wel een andere reden zijn?

Weet iemand waarom Lammers niet meedoet?

Quote:

Same weekend as LMS at Donington - since Donington's grid is limited in numbers (either 42 or 47 depending weather you believe the LMS website or Donington's website) I wonder if we'll see any teams have a pop at the 24 hours if they don't make the LMS race? The ACO say they'll be equalising the grid in favour of more LMP's afterall...
Dit heeft iemand (TheNewBob als het u interesseerd :rolleyes: ) gepost op het rsc-forum. Volgens mij dus wel vanwege een beperkt aantal deelnemers.

gwyllion 23-08-2006 00:43

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
Dit heeft iemand (TheNewBob als het u interesseerd :rolleyes: ) gepost op het rsc-forum. Volgens mij dus wel vanwege een beperkt aantal deelnemers.

Dat heeft er niks mee te maken. Er zijn 41 wagens ingeschreven terwijl er 46 mochten starten.
Quote:

Entries are open until one month prior to the event.
The below entry list for Donington is updated on a daily basis.
This round is limited to 46 entrants.
bron:http://www.lmes.net/uk/donington/liste_engages.asp

Er zijn dus geen deelnames geweigerd. Wie niet op de lijst staat, heeft zich niet ingeschreven. RfH zal inderdaad te weinig geld gehad hebben.

gwyllion 23-08-2006 00:45

Quote:

Originally Posted by Integra
Ik kijk uit naar de Lister die uit de windtunnel komt. :p

Is dat wishfull thinking of is Lister inderdaad (eindelijk :rolleyes:) in de windtunnel geweest? Als dat niet het geval is, voorspel ik dat ze in het begin van het weekend weer maar eens met een andere neus zullen rijden om dan te ontdekken dat die niet naar behoren werkt ;)

Integra 23-08-2006 08:34

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Is dat wishfull thinking of is Lister inderdaad (eindelijk :rolleyes:) in de windtunnel geweest?

Ze hebben mij toch gezegd dat ze afgelopen weekend naar de windtunnel zouden gaan.
Trouwens, ik vind het belachelijk dat er constant over Lister wordt gedaan alsof ze er niks van kunnen, als ACO de reglementen in LMES niet constant had aangepast, reed die oude Lister LMP wel vooraan met de juiste piloten.
Lister heeft vroeger met de Storm GT bewezen dat ze er iets van kunnen. (en dat met de oude Jaguar 7L V12 uit de 1989 Jaguar XJR9)

"We keep on working to improve the car and the front end has changed appearances - although the radiators have not moved to the sidepods. Windtunnel testing before Donington next weekend.

And a change of driver for this race.

We miss racing the GT Storm too but an FIA season is very expensive and the people who have the money all want to drive (or sponsor) Astons!"


Justin Keen wordt alvast 1 piloot. (goed nieuws :p)

gwyllion 23-08-2006 08:51

Quote:

Originally Posted by Integra
Justin Keen wordt alvast 1 piloot. (goed nieuws :p)

Jens Möller is de 2de piloot. Is hij trouwens niet de eigenaar van de wagen?

Nicolas Kiesa zal zijn sponsorgeld nodig hebben om in DTM te blijven.

Grig-O 23-08-2006 18:10

PSI rijdt nu vanaf Donington toch met Michelins...

JorritVD 24-08-2006 11:29

Das goed nieuws. Hopelijk kunnen ze nu ook voor de overwinning gaan in de LMS, maar ze zullen zware tegenstand krijgen van Oreca met de Saleen en de DBR9 van Larbre.

Raceboy 24-08-2006 20:30

Lammers gaat testen in Europa en japan voor 2007:

Quote:

Jan Lammers' Racing for Holland squad have ended their Le Mans Series campaign two races early to concentrate on preparations for 2007, as reported in this week's Autosport.

The Racing for Holland Dome-Judd S101-Hb has been withdrawn from this weekend's Donington round and the Jarama finale next month. Instead, the team will begin a test programme with next year's Le Mans 24 Hours in mind.


All times are GMT +2. The time now is 11:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.