![]() |
Timing Dutch Power Pack
Iemand al een timing voor het Dutch Power Pack Festival voor volgend weekend in Zolder?
|
At your service ;)
Quote:
|
ik vindt het een mooi programma. Ben wel eens benieuwd om die BMW 130i Cup aan het werk te zien.
|
Quote:
|
En hoeveel inkom?
Blijkbaar is het circuit nu korter dan vroeger? 13 ipv 12 ronden om 50km af te leggen? |
Ticket kost 20 euro.
|
Alvast een voorproefje: http://www.bmw.nl/nl/nl/index_narrow...n_lammers.html
Tikkie hier, zandhappen daar ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Overigens bestaan domme opmerkingen en vragen niet ;) |
Quote:
Ik zeg aleen de feiten Corvetteboy. Bij mijn weten is Lammers een profesionele piloot he maar al ik dit filmpje zie dan twijfel ik daaraan ze. Niet dat ik twijfel aan zijn kwaliteiten hoor. Maar in die BMW cup maak hij toch geen te beste beurt. |
Als iemand eens wil zien hoe slecht de wegligging van de BMW's is? Komt morgen allen naar Zolder. Kan niet anders dat daar morgen een paar klappers uit voort komen ;) Die wagens hobbelen gewoon.
|
Quote:
|
Welke chicane ;)
|
Quote:
De eerste die we vandaag in de muur hadden was Shirley van der Lof met haar FFordje. 2 hoeken er volledig vanaf in de Bianchi...........voor de rest een gedeukt imago. Opmerkelijk, na terugkomst van de medical check-up begon ze haar wagen te poetsen en te polijsten. Haar straatwagen dus ;) Zal wel ontspannend werken ofzo :confused: |
All times are GMT +2. The time now is 18:18. |