![]() |
Na regen komt zonneschijn...
5 Attachment(s)
... maar als de overgang perfect in elkaar overloopt, krijg je een regenboog (al de 2de deftige in 4 dagen). Dus als de 'bliksem' (die was net weg) het fototoestel in de auto en foto's gaan maken. Is eens wat anders dan auto's, vliegtuigen of wielrenners. :)
|
Vuur in de lucht
3 Attachment(s)
Als je je dan omdraait en kijkt waar de opklaringen vandaan komen én als het dan ook nog eens avond wordt, dan krijg je heel mooie, vurige taferelen in de lucht... zelfs het wegtrekkende onweer (foto2) kleurde wat rood. Alleen wat jammer van de hoogspanningslijnen en -masten, maar ik was natuurlijk eerst eronder door gereden om lijnenvrij regenboog foto's te nemen, om dan vast te stellen dat ze in de weg stonden toen ik me omdraaide. Me verplaatsen was toen niet echt een optie meer aangezien het licht met de minuut veranderde en ik dit toch niet wilde missen. Anders was het niets geweest.
|
307SW in het avondlicht
3 Attachment(s)
En toen ik me weer omdraaide, stond de 307SW in schril contrast met het wegtrekkende onweer op de achtergrond... Dan nog maar enkele foto's van de kar erbij gedaan om af te sluiten. :D
|
Zalige foto's, Huudo! Die 'vurige' lucht is echt sjiek! :applaus:
|
Quote:
|
Quote:
Hoort toch gewoon bij ons landschap. :p |
All times are GMT +2. The time now is 17:24. |