![]() |
Poll FIA GT Dijon
Wie wint de FIA GT manche te Dijon...?
Bekijk voor het stemmen wel eerst eens de ballastgewichten in de FIA GT Dijon thread! Ikzelf ga terug voor Zakspeed Saleen, 2de keer goede keer ;) |
Ik ga voor de Phoenix-AM. Die mannen zijn nu toch een deel ballast kwijt en ze blijven toch de beste AM.
|
Het is moeilijk kiezen, maar het liefts heb ik natuurlijk het belgisch-nederlandse GLPK-Carsport die wint. Maar dat zal moeilijk worden met de 80 kg ballast.
M'n top drie die ik het liefst zie staan op het podium: 1: GLPK-Carsport / Corvette C6-R 2: All-Inkl / Lambo 3: RMM / Pagani Zonda Maar als ik kijk naar de prestaties en de dingen er omheen zie van de auto's denk ik dat dit de top drie wordt: 1: 2. Vitaphone / MC12 2: 33. Race Alliance / DBR9 3: 5. Phoenix de nr. 2 MC12 vanwege omdat hij niet zoveel gewicht bij zich heeft en de vorige wedstrijd het tempo er goed er in had. de 33 DBR9 vanwege ze de vorige wedstrijd snel waren door de nieuwe monteur. Die heeft nu wat meer ervaring met de auto en zullen ze dit keer nog sneller zijn. de 5 DBR9. Vanwege zijn ballast denk ik dat ie net niet kan winnen. Ik denk dat de Zakspeed net niet de snelheid kan pakken van de top drie vanwege de minder sneller Montermini en ik denk dat ze minder gemotoveerd zijn vanwege de laatste resultaten die ze hebben geboekt. De BMS astons zullen dit keer er wel weer niks van bakken wat ze eigenlijks al het hele seizoen doen. Het kan ook wel een mooi gevecht worden in het achterveld van de GT1 met de Lambo, Lister, Pagani en de Balfe Saleen. Maar ik denk toch dat de Pagani en Zonda nog niet de snelheid hebben die ze kunnen rijden. Hopelijk is de Pagani een beetje betrouwbaar. In het GT2 zal er wel weer een Ferrari van door gaan met de overwinning. Het zal vast wel de 63 Scuderia Ecosse F430 die hem pakt vanwege zijn lage ballast en de 55 JMB zal wel weer eens voor een verassing kunnen gaan zorgen. In G2 zal het erg moeilijk gaan worden voor Belgium Racing met de Gillet. :p Okee, ze zijn de enige in hun klasse maar ze hebben nog niet de finish gezien dit jaar. |
Zo'n slechte piloot is Andrea Montermini niet hoor. :)
Ik verwacht de Lambo toch voor de Lister & Saleen hoor ... Waarom zou Zakspeed ontmoedigd zijn door de resultaten, veel ballast, kleine vleugel ... Ze weten goed genoeg dat ze het kunnen. De Gillet Vertigo is vorige race trouwens wel over de finish geraakt. (Team is trouwens Belgian racing, niet Belgium racing) "Paul Ricard (FRA) - The Gillet Vertigo finished for the first time this year after a very hard race for them. On a very hot (31°C) Paul Ricard circuit Renaud Kuppens, Bas Leinders saw for the first time this season the chequered flag." © Renaudkuppens.be Welke auto is trouwens de Pagani & Zonda? :p |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Race ervaring op zijn eigen ontbreekt het bij hem zeker en vast niet, GPC etc BTW, na uw comments zou je ook eens kunnen stemmen hé Jorrit;) |
Quote:
|
Nog maar 13 stemmen tot nu toe...
Alé Paddockers zoveel werk is het nu niet om je stem uit te brengen hé! |
Ik heb m'n stem al een paar dagen geleden gezet op de GLPK Corvette. Gewoon om een beetje nationale trots. :P :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Aangezien de eigenaar en de snelste rijder op de wagen Nederlands zijn mogen wij net zo trots zijn als jullie denk ik :)
|
Quote:
GLPK-Carsport GLPK van GLPK Racing (Bel) Carsport van Carsport Holland (NED) Mikeyboy is ook nederlands. en Kumpen en Longin van belgie natuurlijk. Quote:
Hezemans is snel, maar ik denk dat Anthony snelst is van het trio. Longin is een beetje langzamer, maar is denk ik het constants |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:36. |