![]() |
Krijgen we een Belgische Zolfe Orange cup?
De eerste gedachte is: Wtf is een Zolfe Orange? Een mix van kitcar / sportscar? Presentatie van deze wagen is op de Autosport International in Birmingham (11-14 januari 2007). Dan zullen we het weten.......
Quote:
Quote:
Hoe ziet zoiets er uit? ![]() http://www.zolfe.com Vanaf nu wachten we dus op verdere informatie :) Edit: reeds in 2006 heeft de wagen gestaan op de Autosport International. Gaan ze dan meer bekend maken op de aanstaande beurs? |
bah, afvoeren die handel.
|
Quote:
De achterkant lijkt op een ouwe Mini Marcos, de voorkant op een vaag TVR model. Tussen voor- en achterkant zie ik dan weer een hoop plastiek zitten. Ben wel benieuwd welke Belgische organisatie hier achter zit. Wat niet wil zeggen dat het ook daadwerkelijk van de grond komt. Er kan veel gesproken worden, het gaat om de handtekening onder de overeenkomst. We hebben in het verleden al heel wat van deze ideetjes gezien. Belcar Cats, Zuid Afrikaanse Ford GT 40 en dan zal ik nog wel 10 concepten vergeten zijn;) |
Ik moet zeggen dat ik het toch wel een erg kek wagentje vind hoor, lijkt me verschrikkelijk veel lol voor een relatief bescheiden budget.
|
All times are GMT +2. The time now is 13:25. |