![]() |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Hoe moeten ze dat testen:confused: .
Tussen 2 paarden? Ik denk dat het moeilijk is om dit te vinden. De vleugels kon je zien fladderen:p . Dat was duidelijk maar voor de bodemplaat vrees ik toch. De Ferrari heeft wel erg veel grip, en duidelijk meer dan de mclaren. Vorig seizoen viel me ook op hoe de ferrari reageert in korte bochten. Toch eigenaardig anders dan alle andere wagens. Naar het schijnt zouden zelfs "flexibele" chassis bij de prof karts gebruikt worden. Dus waarom zou het in de F1 niet gebeuren. Alleen is de vraag weer hoe het uitgezogt gaat worden. Vorig jaar kwamen er ook geen sancties. |
'uitgezogt gaat worden'.
dat lijkt me een klapper, senna's kingdom ! ;) on topic dan: zoals Todt zegt; de moment dat een team terug succes kent, wordt er wel altijd gezocht naar allerlei illegale zaken om aan te tonen dat ze foefelen. Op kleiner niveau hebben we Spyker versus Super Aguri. BMW komt nu plots ook al in de schijnwerpers te staan. Nouja. |
De nieuwe Ferrari en BMW-Sauber hebben allebij wel een zero keel. Tegenover McLaren een single keel. Misschien is dat hun voordeel .
|
Ik snap soms niet goed wat de F1 technische keuring precies inhoudt. Op de foto's van autosport.com zie je zo duidelijk de posities waar de bodemplaat kan 'veren'. Wat kijken ze eigenlijk na daar, alleen de bandenspanning?:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Mijn vraag blijft dan,waarom hebben 9 teams het niet ?
En waarom kreeg ferarri geen sanctie vorig jaar duidlijk bewijs alles en niks? |
Nu moeten ferrari en Bmw tog gaan veranderen.
Bron : http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...28100025.shtml |
Mclaren heeft het slim aangepakt door te vragen of ze dat ook op hun auto mochten zetten :D inplaats van iemand beschuldigen.
|
Quote:
Gevolg? FIA heeft haar TC-controle aangescherpt: Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 14:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.