![]() |
FIA GT 2007 @ Zolder, de aanloop......
Heeft iemand de timing van Zolder al?
|
Quote:
|
Ik heb het er van het weekend nog met een maat over gehad, verwachtte een veel hogere prijs... de tickets zijn heel scherp geprijsd vind ikzelf, je betaalt zowat hetzelfde voor een gewone Belcar race en krijgt de FIA GT er zomaar bij. Ik verwacht dat het als het weer wat meevalt wel eens vrij druk zou kunnen worden rond CZ...
|
Quote:
|
ik heb een off-dag aangevraagd voor dat weekend, hopelijk krijg ik hem, want ik wil er zeker bij zijn
|
Quote:
Ja, de vraag is: hoe ziet die vrijdag eruit? Kwestie van te weten of ik een verlofdag moet aanvragen op 19-10-07 ;) |
Quote:
|
Quote:
Voor een half dagje gaan we geen verlof aanvragen ;) |
Quote:
|
Las in dat mailtje ook dat Roland Bruynsraede wedstrijdleider is tijdens dat weekend. Daar veroorzaakt weer slechte nachtrust bij bepaalde personen :) Van zo'n poppenkast kan ik alleen maar genieten. Ach, op zaterdag 20-10 om 08.15 uur moeten we weer op het witte lijntje staan voor de inspectie, ik overweeg om te gaan "moonen" naar de destreffende inspectie :D
Hopenlijk kan ik me correct inscannen op CZ, moet er om 0700 uur zijn. Zoniet gaan we echt theater beleven met de jongens van de controledienst :) |
Quote:
|
Nieuw GT1 team: Gigawave Motorsport
http://www.projectlemans.de/content/view/3584/1/ Auto: Aston Martin DBR9 (Ex: Barwell) Coureurs: Peter & Hines Eerste inzet in Zolder!!!! |
Gigawave ? Zelfde sponsor toch van Menten ook ?
|
GIGAWAVE was ook actief bij Barwell Motorsport in het begin van het seizoen... zie de foto's van Zhuhai. ;)
|
Is er nu al een timing? Het is al bijna maar twee weken meer...
|
All times are GMT +2. The time now is 15:18. |