De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   LMS 2008 Round 2 Monza. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17418)

Mark 25-04-2008 20:59

LMS 2008 Round 2 Monza.
 
Wederom een bevestiging dat de Pugs het Audi het lastig gaan maken tijdens Le Mans '08? De Pugs doen het goed in de training.

Quote:

LMP
1. Lamy/Sarrazin Peugeot 908 Hdi-FAP 1:33.113
2. Gene/Minassian Peugeot 908 Hdi-FAP 1:33.648
3. Capello/McNish Audi R10 TDI 1:34.770
4. Premat/Rockenfeller Audi R10 TDI 1:34.953
5. Mucke/Charouz Lola Aston Martin 1:35.346
6. Panis/Lapierre Courage-Oreca Judd 1:36.121
7. Ortelli/Ayari Courage-Oreca Judd 1:36.547
8. Collard/Boullion Pescarolo Judd 1:37.516
9. Burgueno/De Castro Epsilon Euskadi Judd 1:37.761
10. Campbell-Walter/Hall Creation CA07 - Aim 1:38.193
11. Primat/Tinseau Pescarolo Judd 1:38.772
12. Kerr/Jouanny Creation CA07 - Aim 1:39.777
13. Tappy/Ickx/Short Pescarolo Judd 1:41.105
14. Nicolet/Faggionato/Hein Pescarolo Judd 1:42.104

LMP2
1. Van Merksteijn/Verstappen Porsche RS Spyder 1:37.798
2. Belicchi/Pompidou/Zacchia Lola B08/80 Coupe Judd 1:39.016
3. Elgaard/Nielsen Porsche RS Spyder 1:39.535
4. Barazi/Vergers/Rees Zytek 07S Zytek 1:40.072
5. Lienhard/Theys/Lammers Porsche RS Spyder 1:40.379
6. Kane/Foster WF01 Zytek 1:41.554
7. Ragues/Lahaye Pescarolo Judd 1:42.086
8. Ojjeh/Gosselin/Schroyen Zytek 07S Zytek 1:42.334
9. Amaral/Pla Lola B05/40 AER 1:42.715
10. Erdos/Newton Lola MG 1:42.894
11. Hughes/Haberfield WF01 Zytek 1:43.047
12. Rostan/Peterson/Lueders Radical SR9 AER 1:43.953
13. Didaio/Francioni Lucchini Judd 1:44.858
14. de Pourtales/Noda Lola B05/40 Mazda 1:45.296
15. Salini/Salini/Roussel WR Zytek 1:52.043

GT1
1. Garcia/Enge Aston Martin DBR9 1:46.443
2. Blanchmain/Dumez/Manopoulos Corvette C6.R 1:46.688
3. Beretta/Moreau/Gouselard Corvette C6.R 1:47.033
4. Rusinov/Kox Lamborghini Murcielago 1:47.625

GT2
1. Lieb/Davison Porsche 997 GT3 RSR 1:49.828
2. Bell/Bruni Ferrari F430 GT 1:50.805
3. Narac/Lietz Porsche 997 GT3 RSR 1:51.547
4. Nielsen/Westbrook/Simonsen Porsche 997 GT3 RSR 1:51.813
5. Daniels/Paltalla/Sugden Porsche 997 GT3 RSR 1:52.502
6. Dumbreck/Kelleners/Vasiliev Spyker C8 Laviolette GT2R 1:52.546
7. Balandras/Lecourt/Belloc Porsche 997 GT3 RSR 1:52.822
8. Aucott/Daoudi Ferrari F430 GT 1:52.906
9. Chiesa/Leuenberger Spyker C8 Laviolette GT2R 1:53.783
10. Kutemann/Basso/Casadei Ferrari F430 GT 1:58.504

http://www.autosport.com/news/report.php/id/66868
Ka iemand de klasse GT1 annuleren? Iedere deelnemer een plek op het podium!:rolleyes:

Bramzel 26-04-2008 00:18

Verstappen is LMP2 weer rijles aan het geven ;) Toch mooi dat die ouwe relschopper het zo lekker doet.

Integra 26-04-2008 09:12

Iemand enig idee wat er met Larbre aan de hand is? Niets dan geklooi, lijkt het. Net zoals in Barça in de eerste sessies niet gereden.

Edit: blijkbaar ermee gestopt intussen.

FIRE 26-04-2008 18:15

http://www.lemans-series.com/data/co...lts/lmsent.pdf

Kwalificatie: 1-2 voor Peugeot. Audi 1,7 sec langzamer dan snelste Peugeot, kortom Peugeot deelt opnieuw een tik uit.

Van Merksteijn op pole in LMP2.

fish88 26-04-2008 22:08

Enigste serieuze klasse met GT1 wagens is FIAGT en FFSA. De rest stelt echt geen bal meer voor jammer genoeg...

Bramzel 26-04-2008 23:23

FFSA stelt ook niks meer voor, wat rijd daar nu nog rond? 4 Saleens, 3 Corvettes en 2 Vipers, dat kan ik ook moeilijk een fenomenale grid noemen. FIAGT lijkt de enige serie te zijn die GT1 nog levend kan houden, en ik betwijfel of dat nog lang gaat duren ...

GT2-R 27-04-2008 10:20

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 233137)
FFSA stelt ook niks meer voor, wat rijd daar nu nog rond? 4 Saleens, 3 Corvettes en 2 Vipers, dat kan ik ook moeilijk een fenomenale grid noemen. FIAGT lijkt de enige serie te zijn die GT1 nog levend kan houden, en ik betwijfel of dat nog lang gaat duren ...

In Frankrijk zijn ze aan het evolueren naar een GT3-veld. Het verschil met de BELCAR is dat ze het daar geleidelijk aan doen. Ik vind het trouwens geen slechte zaak dat de GT1's steeds meer naar de FIA GT neigen. Vroeger hadden we een handvol kampioenschappen waar er GT1's aan de start verschenen. Nu zal de overschot tenminste nog voor een mooi grid zorgen in de FIA GT.

senna's kingdom 27-04-2008 17:27

Wat een crash van Ortelli:( .
Wat heeft hij en die audi geluk gehad.

Bling 27-04-2008 17:36

http://www.youtube.com/watch?v=GO6oSWITli0

Filmpje van de crash van Ortelli :crazy:

Neo-242 27-04-2008 20:07

Wat een loeier van een crash!!:crazy: Wat was daar in godsnaam de oorzaak van?:confused:

Ottooke 27-04-2008 21:05

De juiste oorzaak heb ik nog niet gevonden, het team zal waarschijnlijk veel tijd nodig gaan hebben om dit te analyseren. Het enige wat ik vind is dit:

Quote:

The car blocked the rear end and flew missing the Audi for a few inches and turning three times before landing.
http://www.planetlemans.com/2008/04/...lms-chapter-4/

Quote:

Latest news at Monza indicate Stéphane just had a broken ankle after his horrific accident at Monza.
http://www.planetlemans.com/2008/04/...rtelli-update/

Blij dat het een kleine verwonding is. De veiligheid van de wagens staat op punt, maar dergelijke ongevallen bewijzen dat er nog altijd verbeterd kan worden. De wielen vlogen alle kanten op, in Monza is al eens een marshal dood gebleven bij een vliegend wiel.

Fonne 27-04-2008 21:33

Misschien moeten ze de veiilgheidsregels van de F& ook in de andere klasse's van de autosport invoeren. Zoals wielen die met kabels aan de auto zijn bevestigd.

Grig-O 27-04-2008 21:34

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 233156)
De wielen vlogen alle kanten op, in Monza is al eens een marshal dood gebleven bij een vliegend wiel.

Dood gebleven ofzo? Da's jammer, 'k had gehoopt dat hij niet was dood gebleven.. :rolleyes: Lol :applaus:

Mijn mening is dat alle LMP's met een dak moeten rondrijden. Voor hetzelfde geld raakt Ortelli het hoofd van McNish en dan mag je zijn hoofd ergens gaan zoeken in het bos...

FIRE 27-04-2008 22:13

Mooie race. :champagne:

Zware crash van Ortelli. :eek:


Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 233158)
Dood gebleven ofzo? Da's jammer, 'k had gehoopt dat hij niet was ood gebleven.. :rolleyes: Lol :applaus:

Mijn mening is dat alle LMP's met een dak moeten rondrijden. Voor hetzelfde geld raakt Ortelli het hoofd van McNish en dan mag je zijn hoofd ergens gaan zoeken in het bos...

En formule wagens ook met een dak? ;)

Grig-O 27-04-2008 22:24

Quote:

Originally Posted by FIRE (Post 233161)
En formule wagens ook met een dak? ;)

Ja. :applaus:

Nee, maar bij LMP's is een dak niet echt ondenkbaar. Dome, Peugeot etc doen er al aan mee. Die wagens zijn naar mijn mening ook veel mooier.


All times are GMT +2. The time now is 22:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.