![]() |
Audi R8 GT3
Audi Sport heeft een GT3 op basis van de Audi R8 ontwikkelt:
http://www.endurance-info.com/2008_F..._AudiR8_01.jpg Bron: endurance-info.com Meer info en foto's :drewl: Ik ben niet zo'n fan van de R8 straatversie maar deze ziet er zeer mooi uit. En de kwaliteit zal dik in orde zijn. Op Project Lemans las ik dat Kessel plannen heeft voor een Maserati in GT3 trim. |
Leuk dat er weer een nieuwe GT3 in het rijtje komt!:applaus:
|
Laat maar komen!!:drewl::eek:
|
Hier komt de spreekwoordelijke st.... l.. om de hoek kijken ;)
|
Wow, wat een apparaat! Die is gewoon helemaal af.
Hij kon ook zo door als een GT2, hint hint? ;) |
Ratel mag dan af en toe kritiek verdienen echter met GT3 heeft hij in de roos geschoten.
Daarnaast staat er nog een Alpina B6S GT3 (=BMW M6) in de startblokken. En heeft het Zwitserse Kessel Racing plannen voor een Maserati in GT3 trim. |
dit is toch wel naar mijn mening de mooiste gt3 tot nu toe ! :eek:
wa een bak.. nu nog zo ene in belgie ! |
Quote:
Ik ben niet zo te vinden voor fel gedempte GT's die nergens naar klinken. :) Overigens wel een knappe GT3, zet een beetje de benchmark hoe ze er voor mij mogen uitzien. Al had ik liever als 1ste een GT2 van Audi gezien. |
Quote:
Ik zie liever ook een race van GT1 en GT2 maar GT3 is ook wel leuk daar al de wagens bijna gelijk zijn aan elkaar. Het geluid mis ik echter wel. Als men nu tijdens de 24uren van Zolder de Mustang GT4 hoort doorgaan, krijgen we weer het gevoel van vroeger waar de wagens veel lawaai maakte, zalig gewoon. Misschien niet stom van Audi om eerste een GT3 te bouwen en misschien achteraf een GT2. Mvg |
Hoor ik de namen Verbergt en Hemroulle nergens vallen??? :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Wel raar dat 24 uur van Nurburgring niet op het programma staat.
|
Quote:
|
Quote:
Zoals bijvoorbeeld:
Waarom? "kleine teams" kunnen de capaciteit van hun wagen niet demonstreren/ontwikkelen. Daardoor blijft de vraag uit en gaat iedereen aan de haal met een AM, Porsche of Ferrari. |
All times are GMT +2. The time now is 14:04. |