![]() |
Renault geschorst voor de GP van Europa
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/7/9684.html
Quote:
|
Quote:
|
Nogmaals een bewijs dat het de FIA, of moet ik zeggen de baas ervan, niet gaat om de sport, maar om politiek, macht, weerwraak.z Zie ook naar de boete van Mc Laren. zo van: ik kan hem nog rieken noch zien; nu heb ik hem vast; ik zal hem eens mores leren. Voilà .100.000.000$ boete.
Ik vraag mij af wie deze beslissing neemt. Ineens kan het ongelooflijk snel gaan. Slechts een paar uur nodig. Flavio is toch een van de kopstukken van de bende van 8. Oppassen dat den Max zich niet een tweede maal in de eigen voet schiet. |
Ik kan me een paar gevallen herinneren die juist hetzelfde zijn. De wagen verlaat de pits en het wiel gaat zijn eigen leven leiden. In die gevallen is er geen gevolg aan gegeven als ik het me goed herinner, dus waarom nu wel ? De mechanics die de pitstops afwerken zijn ook maar mensen, en mensen maken nu eenmaal nog fouten...
|
Ik denk dat het een overhaaste beslissing is na de crash van Surtees en Massa Ze zijn een beetje in paniek, en dan is plots een losvliegende band, een muis wat een olifant wordt.
Je kan het trouwens toch niet maken om in Spanje Alonso niet te laten rijden :crazy: |
Quote:
|
Nog wat Renault nieuws: exit Piquet. Dat zat er al een tijdje aan te komen. Het zou mij trouwens niet verbazen dat Renault op het einde van dit jaar met F1 stopt...
|
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:03. |