![]() |
Modelbouwbeurs-NAMAC-5 december
Ik ben van plan nog eens naar de beurs van NAMAC te gaan in Houten(NL)
Nu zaterdag is er een beurs maar dan kan ik niet ,de volgende beurs is op zaterdag 5 december. Wie heeft er nog interesse om mee te gaan? meer info op www.namac.nl :bye: |
Is dat een modelbouw beurs of eerder iets voor verzamelaars?
|
Quote:
|
Is inderdaad een beurs, enkel alleen met auto's en vrachtwagens.
Is een beurs met meer dan 800 tafels !!! Deelname van standhouders uit Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Denemarken en ...Polen (soms ook Italianen). Je vindt er ook veel oude plastieken bouwdozen ! Gekend voor zijn 'kleine' prijsjes !:applaus: |
Een "echte" modelbouwbeurs dus. Eens iets anders dan weer een IPMS-beurs, met enkel onze club met wagens.
Is al lang geleden dat ik er nog eens geweest ben, en we kunnen onze Nederlandse modelbouwvrienden nog eens terug zien, dus : count me in. |
Overigens is er volgens de site overmorgen (3 oktober) ook een beurs....;)
|
Inderdaad morgen is er ook beurs ,maar dan kan ik niet gaan.
|
Ok, dan. Uit wat ik hier lees, leid ik af dat het een autominiatuurverzamelaarsbeurs is waar je ook modelbouwdozen kan vinden. Eerder dan een automodelbouwbeurs waar je ook diecasts kan vinden.
Wat niet wegneemt dat het misschien wel eens de moeite loont om eens te gaan kijken. Ik hou het nog even in beraad. :) |
Als de vergadering van de 4de in Assen niet doorgaat heb ik hier ook wel zin in.Ik hou het ook even in beraad.
|
1 Attachment(s)
In verband met de beurs te Houten(NL) wil ik nog het volgende kwijt.
Het is een beurs alleen voor miniatuur auto's en vrachtwagens. Het is een NAMAC beurs. Adres:Euretco Expo Center,Meidoornkade 24,Houten. Toegang:5€ begin:10u tot 15.00u We moeten dan wel op tijd vertrekken want het is wel een eindje rijden. Wat meer info: Al meer dan 25 jaar lang organiseert de NAMAC zesmaal per jaar een beurs voor miniatuurauto's,boeken en folders. De beurs in Houten behoort met ruim 1 km lange tafels en meer dan 4000 bezoekers tot de grootste van Europa op dit gebied. Tafelhouders uit Nederland,België,Frankrijk,Italië,Duitsland,Tsjech iê,en nog enkele andere Europese landen zijn hier aanwezig. Meer info;www.namac.nl De volgende beurs is op 5 DECEMBER De volgende leden gaan reeds mee:-Big attack -Starmodel Er kunnen met mij dus nog twee personen meegaan. Mochten er nog meer kandidaten zijn zoveel te beter ,maar dan moet er nog iemand rijden. Foto van 1 van de 3 hallen Attachment 15268 |
Ik zou er wel ooit eens naar toe willen gaan, maar 5 december zal jammer genoeg niet gaan.
Mijn petekind komt kijken of de goede sint iets in zijn bord heeft gelegd. ;) @Racer; Bedankt voor de extra info. |
Allé Johny,waarom kan je niet meegaan,ge moet ons niets wijs maken,want we weten allemaal dat Sint -Niklaas niet bestaat.:p:o:bye:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:03. |