![]() |
Todt elected FIA President
Jean Todt has won the election to be the next President of the FIA following a vote of the General Assembly held on Friday in Paris.
Bron: http://en.f1-live.com/f1/en/index.shtml |
Niet iets om vrolijk van te worden. Fransen en management? Kunnen die dat wel? :)
Todt heeft me nooit kunnen boeien, er hing altijd een zweem van "foute zaakjes" om hem heen. Zoals bijvoorbeeld Oostenrijk 2002. |
Todt en 2002, Mosley en zweepjes, Clinton die Lowinski onder de tafel heeft zitten, ... er zijn er meer die niet altijd op het rechte pad lopen, maar wil dat zeggen dat die mensen daarom hun taak minder goed uitvoeren?
Ik ben geen Ferrari-fan (want daar blijft Todt altijd mee verbonden), maar denkende aan Peugeot, Ferrari, ... zal het de FIA volgens mij geen kwaad doen dat hij aan het roer staat. |
Todt is toch wel erg veranderd door die campagne :rolleyes:
http://www.facebook.com/photo.php?pi...8&id=638997189 |
Wat is erger, van een Franse naar een Fin of andersom? :rolleyes:
|
Quote:
Ondertussen is er al een spygate, liegate en crashgate aan ons voorbij gegaan. Daar wordt allemaal nog al licht over gegaan... Ik begrijp niet waarom iedereen altijd maar 2002 blijft aanhalen als een schande voor de sport. Sinds Schumacher-Brawn en Todt uit elkaar zijn gegaan heb ik toch nog heel wat meer schedlijke dingen gezien voor de sport.. |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Je hebt gelijk dat Spygate of hoe al die gates mogen heten meer schade hebben aangericht. Oostenrijk 2002 was voor mij de eerst grote teleurstelling, die blijft je nu eenmaal beter bij dan al de rest die volgt. Wat betreft die Fransman: Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
(maar daar gaat het hier niet om) |
Quote:
|
[QUOTE=smiley;253038]Ondertussen is er al een spygate, liegate en crashgate aan ons voorbij gegaan. Daar wordt allemaal nog al licht over gegaan... QUOTE]
Ik denk dat Dennis, Stepney en Briatore het hier niet helemaal mee eens zijn. |
[QUOTE=Marc;253085]
Quote:
:rolleyes: |
All times are GMT +2. The time now is 12:40. |