![]() |
Daar heb ik maar 1 woord voor: geweldig, prachtig, magnifiek! (dat zijn 3 woorden eigenlijk)...
Maar... kan je wat meer informatie geven over de kit en hoe de bouw gegaan is en zo? |
Dat ziet inderdaad érg lekker uit!
Ook ik zou graag wat meer info willen. Héél graag zelfs!! |
Quote:
Quote:
Ik moet zeggen dat het een goed kit is, in mijn ogen althans. http://www.modelbrouwers.nl/albums/c...0/HPIM4705.JPG Body zonder blaasjes, goed van vorm en niet krom. Gespoten in X1 met een 2K clearcoat van Zero Paints. De decals waren zeer goed, alleen zijn de stripes op de zijkanten van de wing moeilijk aan te brengen. De rechter is daarom ook gebroken en door al dat gefrut ook nog eens een stukje verloren gegaan. Ik heb dit vervangen door een tweetal stukjes streep van een ander oud decalvel. Maar dit blijf je toch zien. Ik heb nog proberen contact de zoeker met de bouwer (Formula Canada) want ik had zijn adres, maar geen reactie gehad, vandaar deze oplossing dan maar. http://www.modelbrouwers.nl/albums/c.../917-10_dd.jpg Alleen met de 2e achtervleugel had ik nogal wat problemen, ik heb deze vervaardig uit messing met soort van steuntjes er aan gesoldeerd, en kreeg deze maar niet lekker op zijn plek. http://www.modelbrouwers.nl/albums/c...0/P9160074.JPG Bij de zoveelste poging brak een van de steuntjes, welke bestaan uit voorgevormd resinmateriaal met wat gescratched styreen, in 3 stukken. Toen heb ik maar besloten om deze na te maken van messingdraad. http://www.modelbrouwers.nl/albums/c...2112009042.jpg De velgjes gespoten in Aclad II Chrome, heb ik voorzien van slotcar bandjes welke op maat zijn geschuurd met een Hudy bandenslijper. http://www.modelbrouwers.nl/albums/c.../P9160075c.JPG Interieur heb ik vrij eenvoudig gelaten met hier en daar wat extra details zoals: Klokken voorzien van decals voor de wijzerplaten met PE instrument ringetjes en bedrading van fijn koperdraad. Wat leidingen van voor naar achter t.b.v. koelvloeistof en oliekoeling. De zetels in X18, gedrybrushed met witte olieverf op de randen en het zitvlak. Gordeltjes met bijgeleverd PE. Al met al vind ik het een geslaagde eerste keer voor een resinkit. Ik heb heel veel plezier beleefd aan de bouw ervan. Ik ben zelf zeer tevreden en denk dat het hoofdzakelijk daar om draait! |
TOP :applaus:
zo zie je maar dat je niet altijd bij de "gerenommeerde" resin-merken moet zijn om een prachtige kit te kopen. |
Zeer geslaagd en origineel model dat erg strak gebouwd is!
|
Quote:
|
Als ik dit prachtexemplaar hier zo zie, dan zou het me niet verwonderen dat we binnenkort nog zo enkele "exoten" te zien krijgen. :applaus:
|
Quote:
Hoe ist met uwe Capri Johny? |
Quote:
Wat de Capri betreft, langzaam maar zeker, maar zeker langzaam zal hij wel af geraken. Je kunt de bouw volgen in de afdeling "Op de werkbank" |
4 Attachment(s)
gezien te Zolder,800pk ,maakt verschrikkelijk lawaai,is oerlelijk,maar toch heeft wel iets wat andere hedendaagse racewagens niet hebben.
http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1271236827 http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1271236827 http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1271236827 http://www.depaddock.eu/forum/attach...1&d=1271236827 |
Dat is wel geen Porsche, maar een McLaren die je daar op de foto's ziet...
|
Weet ik ,maar ik was het er vergeten bij te zetten.
|
Mooi model.
Ook de korte bouwbeschrijving die je geeft. Kan je tijd vrijmaken om naar de meeting in Zolder te komen? Graag zou ik dit model in "real live" willen zien en uitgebreid praten over de door u gebruikte technieken. Mvg, G ;) |
Ik zie deze reactie nu pas, sorry.
Meeting in Zolder zal al wel enkele decennia geleden zijn zeker?? Overigens is dat op uw foto's een McLaren M8F volgens mij, en ja, ook hier heb ik een resin kit van, van Toj-DROM 1/24. Ik heb ze in het echt ook al enkele malen mogen bewonderen en beluisteren trouwens :gas: Deze Can-Am machines zijn echt, My cup of tea :worship: Maurits |
All times are GMT +2. The time now is 02:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.