De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   *vroem*vroem* (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2015)

airco 10-04-2002 16:59

*vroem*vroem*
 
Yipppiiieeeeee

Den deze heeft eindelijk na ettelijke keren proberen zijn rijbewijs gehaald. Dus kzou zo zeggen, zet ulle verzekering al mor om naar een stevige omnium verzekering, want mee mij der bij op de baan ... da accidenten zullen stevig zijn :+

Raceboy 10-04-2002 17:30

Re: *vroem*vroem*
 
Quote:

Originally posted by airco
Yipppiiieeeeee

Den deze heeft eindelijk na ettelijke keren proberen zijn rijbewijs gehaald. Dus kzou zo zeggen, zet ulle verzekering al mor om naar een stevige omnium verzekering, want mee mij der bij op de baan ... da accidenten zullen stevig zijn :+

allé proficiat ik gaan den dinsdag voor den 2de keer nog is proberen :(

Sway Bar 10-04-2002 17:33

proficiat airco
veel succes Raceboy ;)

Heb ik geluk gehad dat het maar één keer was, maar het scheelde niet veel, voorrang van rechts bijna vergeten op een kruispunt :D

Raceboy 10-04-2002 17:34

Quote:

Originally posted by Sway Bar
proficiat airco
veel succes Raceboy ;)

Heb ik geluk gehad dat het maar één keer was, maar het scheelde niet veel, voorrang van rechts bijna vergeten op een kruispunt :D

de weg da hem ik zelfs vorige keer nog ni gezien :D

HHugo 10-04-2002 17:42

Re: *vroem*vroem*
 
Quote:

Originally posted by airco
Yipppiiieeeeee

Den deze heeft eindelijk na ettelijke keren proberen zijn rijbewijs gehaald. Dus kzou zo zeggen, zet ulle verzekering al mor om naar een stevige omnium verzekering, want mee mij der bij op de baan ... da accidenten zullen stevig zijn :+

Als je ergens in West-Vlaanderen moet zijn, moet je maar vooraf verwittigen. Ik weet dan dat ik binnen moet blijven. ;)

Finish 10-04-2002 18:16

JeeeeJ ik heb ne chauffeur bij :D

Oneliner 10-04-2002 18:22

Mjah,alst in antwerpen is dat ge moet zijn raceboy, laatr dan ietke weten hé....
Kzal gans 't stad ontruimen dan ;)

Raceboy 10-04-2002 18:29

Quote:

Originally posted by Oneliner
Mjah,alst in antwerpen is dat ge moet zijn raceboy, laatr dan ietke weten hé....
Kzal gans 't stad ontruimen dan ;)

herentals of geel ;)

Oneliner 10-04-2002 18:45

komt in orde :p :p

Pascal 10-04-2002 19:58

Proficiat Airco.

Nu op weg naar een licentie ??????

C U

TiBo 10-04-2002 20:01

Heer Airco,

gelieve ondergetekende een overzicht door te mailen van waar en wanneer u zich met uw (ge)vaartuig op onze belgische openbare wegen zult begeven! ;)

Ik stel voor dat gij omlopen als Spa en Zolder voor de komende dagen afhuurt om uw techniek te verfijnen.

BTW: proficiat dude !!

Raceboy 24-06-2002 16:39

wat een dag
 
jippiiiieeeeeee wat een dag vandaag.

voormiddag: rijbewijs behaald. Nog nooit zo traag gereden maar het scheen wel te werken. :)

namiddag: uitslag school: A attest+ geen enkele buis op mijn examens :eek: ( met dank aan vincentdb voor het Frans ;))

Bart.Vandecavey 24-06-2002 16:42

Schitterend Raceboy wel even melden als je in de buurt van Noord-West-Vlaanderen komt zodat ik mij niet op straat kom, mijn leven is me nogal dierbaar... :D

airco 24-06-2002 16:58

proficiat raceboy

Scapa 27-06-2002 17:16

Quote:

Originally posted by raceboy

herentals of geel ;)

aiai, ik hang er weer al tussen!
als ik u in geel nie tegen kom zal het wel in turnhout zijn (ik kom daar vrij regelmatig ;) ) :D :D


All times are GMT +2. The time now is 10:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.