![]() |
Gratis naar het NEW RACE FESTIVAL
NEW RACE FESTIVAL
19 - 20 - 21 April 2002 New Procar – Renault Clio Cup – M.V.D. Belcar – Formule Ford – Toyota Yaris Cup – Ridical. depaddock.eu tovert 20 tickets voor deze autohappening uit zijn hoed. Inclusief: Algemene toegang tot het New Race Festival & toegang tot de paddock. Exclusief: Parking, hapjes en dranken. Stuur een mail naar janssens.ronald@belgacom.net Vermeld : naam + nickname + aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. Het is vanzelfsprekend dat je voor dit alles Paddock member moet zijn !!. |
Een zeer symphatieke geste van je, Ronald :-)
Zoals altijd loont het om Paddock-member te zijn :-) |
|
Zucht , ben geen lid , het leven is hard op zo'n momenten (en duur ook ;) )
|
Een lidkaart kost €15 en één toegangskaart kost €7,50. Je mag er echter 2 vragen, dus je zit al "break-even" vanaf dag 1!
En wie weet hoe veel vrijkaarten er gedurende de rest van het seizoen te verkrijgen zullen zijn! Met zoveel marshals en teamleden bij De Paddock kan het niet anders of er vallen er nog uit de kast! Dus... niet twijfelen, en member worden! Bovendien komt je naam dan ook nog op Driesco's Clio die niet alleen Touring Cup maar nu ook nog Procar gaat rijden!!!! *mod* prijzen aangepast aan de actuele situatie. |
Heb men geld 5 minuten geleden op rek. van Werner gestort ben dus lid !
send me plz those cards ! |
Quote:
Of vergis ik mij ergens? |
Neen, dat is doorgaans mogelijk hoor, ik heb geen idee wat de inkomkaarten van het NRF kosten. Maar ik weet wel dat er meerdere races zijn op Zolder die vorig jaar 600 fr kostten en dat is toch wel €15 nu.
Maar aangezien je met een lidkaart 2 kaarten mag bestellen kom je nog altijd op een nuloperatie uit qua inkom, en heb je je naam op Driesco's Clio sowieso al gratis... |
600Bef was voor de 24 uur de rest was 400 ofzo.
|
na een check op de site van zolder NRF : 7,5 € G.E.
|
Quote:
|
Quote:
|
Rrubinio heb je mijn mailtje gehad ?
|
WAT ,.... GRATIS?? ... WAAR???
Lid ? Natuurlijk ! Als Belg zijn d'er toch als de kippen bij als wat te rapen valt. Alleen jammer dat ik dit WE niet kan, t' is communieperiode... Dus, weer geluk voor iemand anders. Laat me wel weten hoe het was, dat iemand zijn fototoestel maar al opblinkt (naar het schijnt wordt het goed weer) Have Fun ! Volgende keer ben ik er misschien wel bij. |
Quote:
Nog 10 tickets |
All times are GMT +2. The time now is 22:13. |