De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BRCC, het eerste weekend! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21017)

Mark 30-04-2012 23:21

BRCC, het eerste weekend!

Afgelopen weekend mogen vernemen dat het eerste weekend BRCC een mix gaat worden van vier- en tweewielers!

pompierke 01-05-2012 10:08

Dan moet ik toch eens nadenken of ik post ga doen op Zolder, die 2wielers interesseerd mij totaal niet.:frusty:

Mark 01-05-2012 22:51

Quote:

Originally Posted by pompierke (Post 274742)
Dan moet ik toch eens nadenken of ik post ga doen op Zolder, die 2wielers interesseerd mij totaal niet.:frusty:

Als we net als een paar jaar terug weer verpleegsters op post krijgen dan zal het wel lukken :)

Echter, als we weer 2de viool spelen t.o.v. van een bende mongolen zoals destijds bij een endurance moto onder de vlag van de motorbond? Ja, dan blijft Markje mooi thuis ;)

Mark 10-05-2012 21:48

http://www.brcc.be/docs/Belgian%20Fi...t%20timing.pdf

Op zaterdag enkel 90 minuten training BRCC, de rest vrij rijden moto's. Ja, daarvoor trek ik mijn overall niet aan. Op zondag vrijrijden voor Skylimit.

Gezien de planning van de BRCC had alles makkelijk gekund op 1 dag! Tijdens vrij rijden sta ik als vrijwilliger niet naast de baan. Ik staak!

Aamgezien vrijrijden gewoon commerciele business is en er geen sportief element inzit ben ik dan ook van mening dat dit niet valt binnen de rol van een marshal die dient onder de NKBK, tevens is het niet in de lijn met het document wat we hebben getekend als vrijwilliger voor CZ.

Deze timing is de welwillende vrijwilliger simpelweg voor de gek houden. Een zeer slechte start van Kronos/BRCC! Schandalig.

Mark 10-05-2012 21:51

Ook goed nieuws voor de BRCC, twee wagens van Prospeed aan de start. Te lezen op meerdere sites.

Speed997 10-05-2012 21:54

Gratis toegang voor het 1e week-end van de BRCC te Zolder. Je moet je wel laten registreren (zie link op de website van circuit Zolder bij het betreffende week-end) :-)

TommySoprano 10-05-2012 21:55

Toch een beetje ironisch dat die drie sessies vrij rijden voor motoren georganiseerd worden door de man die 'persona non grata' bleek te zijn voor de RACB en de rest van de Franstalige circuitwereld...

Dus hij pikt z'n graantje toch weer mee...

Pegasus 10-05-2012 21:57

Dat programma kan mij ook niet echt boeien. Als ik moto's wil zien kijk ik wel naar de MotoGP of de TT of Man. Zaterdag Sezoensrally wat mij betreft en zondag thuis in de luie zetel.

Speed997 10-05-2012 21:58

Prospeed neemt deel met Frédéric Bouvy, Damien Coens, Christian Kelders op de Porsche 911 GT3 RS en Didier Grandjean, Pascal Muller en Chris Mattheus nemen deel met de Porsche 911 GT3 Cup.
(bron Autosport.be en Turbomagazine.be)

RKG 11-05-2012 15:11

Euroseal/EMG motorsport - Hans Verhelst en Patrick Lamster met een Porsche(aan de kleuren te zien ex-ProSpeed) bron: facebook Patrick Lamster

pompierke 12-05-2012 07:01

Moto's interesseert me gene bal, dus zeker zaterdag niet aanwezig :bye:
En zondag vrij rijden skylimit, tijd voor friet bij de koster :crazy:
Zoals Mark al zei, alles op ene dag zou beter zijn.

NetForce84 12-05-2012 11:59

Ik pas ook voor volgens weekend.
Moto's interesseren mij niet echt.

Volgend weekend gaan we dan maar eens naar de Fly-In in Deurne, het SV treffen :)

A.J. 12-05-2012 13:56

Quote:

Originally Posted by pompierke (Post 274877)
Moto's interesseert me gene bal, dus zeker zaterdag niet aanwezig :bye:
En zondag vrij rijden skylimit, tijd voor friet bij de koster :crazy:
Zoals Mark al zei, alles op ene dag zou beter zijn.

gelieve ons geen steen te werpen hé, ze hebben ons 10 dagen geleden ook maar gevraagd of we konden helpen bij de opvulling...
momenteel toch al ruim 25 wagens... naast 3 porsches in de brcc...

Pegasus 12-05-2012 18:15

Met alle respect voor uw organisatie a.j., maar aan een trackday heeft het betalende publiek weinig of niks, hoe leuk ze voor de deelnemers ook zijn. Het toont wel hoe diep de belgische autosport zit als ze een het programma moeten opvullen met vrijrijden. Positief denken, het kan alleen maar beter worden..

A.J. 13-05-2012 01:22

Welk betalend publiek, inkom is gratis...

All times are GMT +2. The time now is 23:46.