![]() |
Nieuwe merchandise
Omdat De Paddock één jaar actief is en er blijkbaar al een nood aan T-shirts blijkt te zijn, omdat nieuwe leden er ook graag eentje zouden kopen, start ik deze thread.
Wat is de bedoeling? Ik wil graag weten wat er onder jullie, leden, zo een beetje gewenst wordt qua merchandising. De bijgevoegde poll moet ervoor zorgen dat we een goed beeld krijgen van wat jullie als meerderheid graag zouden aanschaffen als "De Paddock-merchandise". Meerdere keuzes zijn mogelijk. Op die manier kunnen wij direct een beeld vormen van de aantallen die we zouden moeten bestellen. Daarom vraag ik dat je eerlijk en ernstig antwoordt. Als je aanstipt dat je graag een petje wil kopen, en we laten er maken, koop er dan ook één. Dus het is niet zomaar een poll, we gaan op basis van deze poll werkelijk naar een fabrikant stappen en een bestelling plaatsen, indien de vraag voldoende groot is. Ik schat dat dat vanaf 25 stuks haalbaar moet zijn. Its up to you, guys! |
Azo van die te korte stretch topkes voor de pitspoezen zou ook wel leuk zijn... :D
|
Kosten drukken door misschien een samenwerking met verschillende firma's. Indien gewenst laat je me maar iets weten, ik heb wel wa sponsors voor zoiets.
|
Quote:
|
kunde daar ni eerst ne foto van laten zien want zo kunde moeijlijk zegge wa ge wil é
|
Ja gij wel, ik zal ze eerst laten maken en dan ne foto laten zien, en dan geen kandidaten vinden om er een te kopen zeker?
Ge weet toch wel hoe ne polo of ne sweater eruit ziet eh? :rolleyes: |
N''een polo ??? Is da geen merk van wagens ? Maar da kunt ge nie aandoen he. Voor ons Inge van elks één stuk
|
Voor een petje gekozen. Zou van pas kunnen komen bij regenraces, tenzij je met paddockparaplu's wil beginnen ;)
|
gekozen voor de pet.......elk raceteam heeft er een, wij ook?
|
alst zo voort gaat gaan we veel merchandising laten maken pesies ;)
|
Heb gekozen voor een hemd : staat chique en is iets warmer dan een T-shirt (lange mouwen) of hebben we dat in België niet nodig !!!!!!!!!
C U |
Gekozen voor Sweater of tshirt (maar dan liefst ander kleurtje dan wit)
|
seg maar ge kunt toch hopelijk wa info geven over kleur ; hemd lange of korte mouw , neem vb een hemd van BMW (ik zeg nu maar iets da er vb qua style wa op trekt) kunne we een ideetje vormen ; en voor die caps , zijn da ferm caps zoals caps à la JAG of meer goedkopere petjes à la van die goedkope merchandising klakskes (ge weet wel wa ik bedoel )
als t me aanstaat doe ik zeker mee !!! |
uiteraard zullen we proberen een goeie kwaliteit te leveren ...
wat betreft design is er een factor smaak .... daar kunnen we natuurlijk geen garanties over geven. Iets wat ik heel knap vind kan jij bv verschrikkelijk lelijk vinden. airco |
Heb ook voor het hemd gekozen. Hoewel een spannend topje met vooraan het opschrift "Members Only" en de achterkant "DePaddock" me ook geen slecht idee lijkt ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 17:04. |