![]() |
Cd A Tribute for Senna
Wist niet juist waar dit te posten dus doe het maar hier aangezien dit de meest gelezen groep is:
Voor de telenettters (pandora) onder jullie: De cd "a tribute to Aryton Senna" staat gepost in censuur compleet met covers Bevat toffe muziek en statements van Senna himself, Martin Brundlle, Press, Ron Dennis, Berger, Mansell, Watson, Walker, Prost en Chris Rea Een mooi stukje muziek afgewisselt met verklaringen van zijn collega's en vrienden, en ook de Master zelf. Een hebbedingetje voor de fans, op de site staat dat de cd maar in sommige landen verkocht zal worden, weet niet of België er bij zal zijn. Voor meer info over de cd ga naar : http://www.senna-cd.com/ Greetz, De Laskaat *mod1* ff de exacte locatie verwijdert ... Ik heb er persoonlijk niets op tegen dat er warez gedownload wordt, toch dient depaddock hier niet voor. Depaddock wil geenszins aansprakelijk gesteld worden voor zulke daden. |
No problem, de telenetters die binaris downen weten toch waar het spul te vinden is
Greetz, De laskaat |
;)
niet iedereen is heilig ;) ook ik niet ... wel wil ik hier depaddock niet in problemen mee brengen ... vandaar dat ik ingrijp. ;) |
Ik ben vorige week naar de platenboer geweest (Musikladen) en daar wisten ze mij te vertellen dat deze cd VOLLEDIG is uitverkocht, hij werd in beperkte oplage gemaakt (1500 stuks dacht ik ) en deze zijn allemaal weg :(
|
All times are GMT +2. The time now is 23:50. |