![]() |
European Minardi trekt zich terug uit F3000
Het volgende staat te lezen op http://www.ten-tenths.com/forum/show...threadid=23745
"The European Minardi team has announced it is to close. It follows weeks of speculation over the future of the team which has struggled for points, and to attract drivers with a budget. The team will not be at the official FIA test at Monza tomorrow, and unless a buyer can be found quickly will not be at the Nürburgring for the sixth race of the season in less that two weeks time. Unless a team takes part in every round of the championship, their entry is cancelled by the FIA." Ik ken de bron niet en geen enkele site brengt dit nieuws, maar het viel te verwachten en lijkt me logisch. |
hetgeen de site nog meldt als "indien er niet snel een koper opdaagt" is nu definitief. Ik heb zonet van bronnen dicht binnen de F3000 dat Minardi zich definitief heeft teruggetrokken.
airco |
baai baai DS van het autosport toneel die zien we volgens mij niet meer terug
|
Quote:
Saelens wist al van in het begin dat het ten laatste na Monaco afgelopen zou zijn... Ofwel kon European Minardi immers een piloot met sponsor vinden voor de rest van het seizoen, ofwel wat het budget op en moesten ze stoppen...zo simpel was het. David heeft nog steeds een contract met Minardi, en als dat team deze crisis kan overwinnen en er ooit een degelijk testteam komt is hij nog steeds de -technisch gezien- hoogste in rang voor dat testwerk. We zullen dus wel zien en afwachten. |
euurgh.... kweet nie echt wat zeggen.. zeer zeer zeer jammer :(
als het F3000 team al niet kan overleven, dan is er nog minder hoop voor het F1 team, niet? Maar dat was al duidelijk |
ik denk dat de problemen hier echter niet bij het f3000 team liggen. Eerder in de F1 me dunkt. NU wordt echter alles in de F3000 opgezegt om zo lang mogelijk in de F1 te kunnen overleven.
|
Dit is volgens mij een logische stap al sinds het opkopen van Minardi door Stoddart...
|
All times are GMT +2. The time now is 16:48. |