![]() |
Naar welke muziek luister je zoal?
Ikke trance en dance. Geen bepaalde favo's
|
Ik ben meer een filmliefhebber dan een muziekliefhebber. Het is pas sinds de introductie van MP3 dat ik echt volop muziek ben beginnen luisteren. Ik luister dan ook naar zowat alles!
Mijn voorkeur gaat echter uit naar muziek uit de 60's en 80's en natuurlijk ook naar "The Sound of Seattle" (oa Nirvana). |
Quote:
|
|
Ik luister naar alles behalve hardcore en klassieke muziek
|
Re: Naar welke muziek luister je zoal?
Quote:
|
Soundtracks spreke mij ok wel aan.
|
Ik luister vooral naar ..... mijn vrouw
|
what's wrong wtih dance and trance??
Niks is bangelijker om een nachtje door te werken dan ewa livesetjes van: Ferry Corsten Dj Tiesto ook de club system reeks kan me wel bekoren. Meestal is het hier tot een uur of 6 savonds zowat het commerciele radio donna genre, om dan later over te schakelen naar het bovengenoemde. Ik heb een absolute hekel aan punkrock. |
Quote:
|
Ik luister al jaren en jaren naar, hoe heet het weer, aja, 'emo-punk' zoals Green Day en nog een paar anderen. Ik heb het nie zo op gewone snelle punk. Voor de rest luister is naar ECHTE hiphop en ECHTE rap, dus gene Jarule en Nelly/Eminem en consoorten.
En dan luister ik ook nog regelmatig naar Drum&Base en groepen zoals Underworld, Faithless, Chemical Brothers, en nog ne hoop. En als ik wa aangeschoten ben, dan is de eighties muziek het beste wa er is voor den ambiance ! |
Quote:
|
Quote:
|
Ik ben really trance/dance addicted.
En idd, vooral Dj Tiësto gaat er easy in hier. Maar idd, evengraag is commercieel of the goede ouwe ofzo. Hardcore gaat me wel ff te ver, net als van die hevige rock, a la slipknot enzo, moek nix van weten :) |
Dat varieert enorm bij mij. Vroeger hield ik vast aan één genre maar met ouder worden leer je meerdere stijlen en vooral artiesten waarderen ;)
Wat luister ik zoal : Underworld, Massive Attack, Hooverphonic, Dido, All Saints, Sheryl Crow, Alice in Chains,Ouwe Metallica ( voor 1991 ), Ouwe Iron Maiden ( idem ), The Clash, The Cult, The Smiths, Dead Kennedys, The Exploited, Heroes del Silencio, House of Pain, Anthrax, Soundgarden, Fun Lovin Criminals, Stone Temple Pilots, Mother Love Bone, Tool, Channel Zero, Pantera, Duran Duran, U2, Simple Minds,.... Da's het zowat in een notedop :) |
All times are GMT +2. The time now is 19:48. |