![]() |
Mini Goes Britain !!!!!!
Wie is er vrij het weekend van 26 juli???????????
Waarom??????? Wij zijn officieel uitgenodigd op het "BRITISH MINI RACING FESTIVAL" in DONINGTON PARK. Dus jongens... en meisjes, diegene die thuis zijn en zin hebben in een tof weekend in Engeland mee te maken, neem uw tent, zet uw stuur aan den andere kant van uwen auto, en kom kijken en supporteren... :cool: We gaan de zaterdagavond een feestje bouwen "à la QVICK MOTORS RACING"...... diegene die ons al bezig gezien hebben weten wel wat dat is...... Alle Belgen die komen zijn welgekomen op ons feestje!!!!! Drank a Volonté en ambiance verzekerd. :+ :+ :+ Wie het ziet zitten om te komen zend mij een mailke, ok v.beernaert@pandora.be btw. als jullie in de gazettewinkel staan, eens uitkijken naar het franse autoboekje "COMPTE TOURS" wij staan op de cover!!!! gelijk al de snelle mokken. : ;) :p En wij zullen ook op de cover staan van "BMW CAR" dat engels boekske, dus uitkijken naar de nieuwe BK......... :confused: ???? (bekende koerswagen....lol) :D slukes De Vinnie |
gaan jullie koersen op donington of enkel toerkes draaien ?
|
Quote:
alles wat er uit ziet gelijk ne mini mag meedoen, wie weet komen we er geen tegen met ne v8 erin........ |
Allé dus tegen Vreed 8erlijke mini's!! :D
|
De mini zal veel bekijks hebben denk ik,hou hem maar in het oog,of ze zijn ermee vandoor :p ,lijkt mij een tof weekend,maar juist dan vertrek ik naar Tenerife :)
|
Toch even opmerken, ik kom zojuist van de krantenboer dat BMW-car nog niet uit is met de mini en compte tours ook nog niet...
|
Ik ben eigenlijk van plan om dat weekend naar de "Rencontres Peugeot Sport - Championnat FFSA" (Endurance Peugeot, Euro 3000 série, 2000 Sport Cars Séries, Coupe Hommel en Coupe 206 cc en 206 sprint staan op het programma) te gaan kijken, in Spa...
Is ook heel wat makkelijker om er te geraken... Next time maybe !!! Vincentdb |
Quote:
bmw car is inderdaad nog niet uit, maar compte tours is 2 weken uit, maar hij is misschien al uitverkocht, het is die van juni 2002 |
Sorry Vinnie, een beke te ver voor een dagske !!
Maar "GIVE THEM HELL !!" ginder hé; En laat ons nog meegenieten met wat fotokes of zo. Enne, pas op voor de engelse mini's bij de start van de race hé;, naar wat ik gezien heb op de Raidillion kan je beter uitkijken . Ze vliegen eraf als vliegen. ZOrg maar voor een pole, zo blijf je uit het pak. We willen de mini niet miniemer zien worden voor de 24 uur !! |
nog meer succes, jullie staan in het clubblad van de Mini Club Limburg.......... zijn wel een maar een paar honderd oplages. Laten daar nou net een paar foto's van mij tussenstaan.............tssssssss.
ennuh uitkijken voor die maffe britten, die zitten niet met schade of wat dan ook. Moet een walk-over worden daar, 2.57 voor de mini 1300 op Spa en jullie 2.42 En vooral veel foto's laten maken........... |
Vinnie ik zou gewoon op uw gemakske die bochten op Donnington nemen en dan eens goed op uw gas gaan staan op het rechte einde. Vergeet niet dat de 24uur er nog moet aankomen en het zou zonde zijn om je door zo'n Brit in de fout te laten drukken of erger er af geramd te worden...
|
Tickets kosten trouwens £10
|
sjieke dinges, maar den dezen zit op dat moment in het (hopelijk) zonnige Italië :)
|
Zeg Vinnie,aangezien Guy en carl eens mogen helpen hebben, :D ,maar zoals ik zei,ik ga dan juist naar Tenerife!
Al ben ik zeker dat je ze op een hoopje zal rijden ;) |
Bmw Car is al beschikbaar hoor.
Ik heb hem al gelezen!! |
All times are GMT +2. The time now is 01:20. |