![]() |
Diablo in Belcar
Kan er iemand mij het chassisnummer bezorgen van de Lamborghini Diablo waarmee Luc Dewinter en Cedric Lorent in 1999 en 2000 de Belcar reden?
Alvast bedankt. |
is dat dezelfde als waar ze de 24 u meerijden in Spa? zo ja, dan wip ik wel op zondagmorgen wel even langs.........dan staat ie vast en zeker in de garage :D
|
de heer marshal heeft zeker niet gezien dat ze vorig jaar hebben uitgereden (of toch bijna, ben niet meer zeker) ?
|
Quote:
Ik had vandaag meerdere keren contact met de organisatoren (RACE en FIA) , en kan jullie vertellen dat de Diablo niet aan de start zal staan voor de Spa 24h , niettegenstaande de wagen ingeschreven was. Ik veronderstel dat ze het als organisator bij het rechte eind hebben... |
:D
Kan aan mij liggen, maar dat ding rijdt gewoon mee in de kwalificaties..................... http://users.skynet.be/ris/circuit/24hspa/24hent1.htm a |
helaas, de box was op vrijdagavond dicht.........tijdens de wedstrijd niet langsgeweest........hij bleef rijden :D
Maaruh, voor 2003 konden er weleens meer lambo's aan de start komen. Resultaat van twee berichten samenvoegen uit de Autosport: - Reiter Engineering (met diablo in FIA GT van 2001) neemt deel aan de race op Enna Pergusa, en wel met een door de fabriek ondersteunde motor. -Audi (lees Volkswagen group) heeft plannen om een baby-lambo voor de FIA N-GT te ontwikkelen. -De Diablio Cup stopt dit jaar, de wagen kan worden omgebouwd naar FIA N-GT. - 6 teams uit de cup tonen interesse...................... Kon weleens wat worden........... |
zolang er zulke mooie vlammen uit blijven komen zijn we tevree :)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:51. |