![]() |
Donderdag 21 november, vrije-trainings-dag
In de “aftermath” van een bijzonder mooi Belgisch race seizoen kunnen wij niet meer spreken over donderdag training maar moeten we het eigenlijk hebben over “free driving”. Bij het grootste deel van de teams is de “booty” binnen en staan hun paarden op stal. De andere gebruiken de laatste donderdagen dan weer om hun vrijgekomen zitjes te promoten en/ of zelfs ganse bolides vacant te stellen. Zo zie je regelmatig nog wel eens een bekend racer maar wie er met zijn bips in de kuip zit ??
Zo kon je vandaag toch nog Kelly Jamers, Philip Jacobs, Koen en Kris Wauters, Freddy Van Roey, Albert Vanierschot, Kurt Dujardyn, Fam. Geerinckx, Molenaers, Deman, Frédérik Jonckheere, Peter Van Delm, Paul Braeckmans, de Nederlanders Ardi vd Hoek - Jaap v. Lagen - John Van der Voort en Cor Vlemmix, de Duitsers Rainer Bastuck – Stefan Kissling aan het werk zien. De andere bleven onbekend. Behalve de piloot van de Form. Renault Monza dat was deze keer Mikke Van hool (Astromega) zelf achter het stuur. Enkele uitgeslapen KACB Academy studenten hadden nog vlug een Renault Clio Cup gehuurd om een beetje te wennen aan het differentieel en versnellingsbak. Ook de eerste rallywagens verschenen op de piste (als was het maar voor enkele ronden). Volgende week zal er normaal geen donderdag training zijn (exclusief verhuurd aan T.T. en Renault). Tot over veertien dagen dan maar, tenzij er dinsdag-woensdag of donderdag een nieuwe Senna, Prost of Mansell uit een Renault stapt. De foto's >>>>>>>> staan hier Meer foto's >>>>>>> klik hier |
Allee Ronald jong, dat je naast den Harry van Barneveld gekeken hebt, da's wel straf :D
|
Quote:
|
'k had gisteren de kans om enkele toerkes met piet konijn mee te rijden, 'k moet zeggen zo ne clio is wel spectaculair :)
|
Als hij op e baan blijft toch ja, zo zie je maar Flugel, het hoeft niet altijd een vree machien te zijn om een kick te krijgen hé. Als je langs de kant staat te kijken is zo een Clio inderdaad maar niks, maar eens je ernaast zit !!!!
|
Ja Driesco,ik ga altijd met plezier kijken naar de cliocup,maar niks, voor sommige toeschouwers misschien,maar nie voor mij,aléén de yarissen vind ik wa droogjes,niet kwa piloten of gevechten,gewoon,maakt geen lekker geluid en gaat niet vooruit.Al vind ik het wel de ideale manier om circuitervaring op te doen.
|
Quote:
I hope you liked it!!!!!!:) |
Quote:
|
Heb donderdag ook met clioboy mogen mee rijden, en het is indeed zalig.
Als ik de vergelijking maak met de porsche waarmee ik in maart mee gereden heb is er indeed een serieus verschil om naast te zitten. Bij de clio heb je meer het race gevoel dan in de porsche. |
Quote:
|
Hem ook moghen meerijden , maar dan wel met harry v barneveld. Eerste keer voormij , was dus supertof , vooral het remmen daar verschoot ik van. Da lijkt anders alsge'r naar kijkt dan dattet in weze is :)
|
Quote:
Origineel 50 liter ja. |
Quote:
|
Ach zo, ja, en ik weet wat het is zonder benzine vallen, ondanks onze grotere tank. :)
|
i know, one of the first tc races just;);) shit happens!!!!
|
All times are GMT +2. The time now is 01:07. |