![]() |
Marshal in Autowereld
Dit staat in de autowereld van deze week;
Foto's uit de zandbak Heb je ook zo'n hekel aan die veel te kleine foto's die je op veel racesites tegenkomt? Je weet wel, van die iele plaatjes in vreselijke lage resoluties. De site http://crash.to/zandbak biedt uitkomst. Hier kun je met een paar muisklikken racefoto's downloaden op groot formaat. Het gamma is enorm. Je vind er foto's van races in België, zoals de boucles de spa, de Zolder touring cup en verscheidene Belcar-wedstrijden. Ook het buitenland komt uitgebreid aan bod. Van formule 1 tot de 24u van Le Mans. Van allerlei evenementen van allerlei slag staan puike foto's op deze site. Mocht je afvragen wie al dit fraais voorschotelt: een Nederlandse racefreak uit Maastricht . In zijn vrije tijd is hij overigens marshal op het circuit van zolder. Vandaar dat je op zijn webstek een hoop foto's vindt over de wedstrijden aldaar. Voila Mark, je bent bekend in België nu, na je site op de clio van Driesco nu in autowerld (oplage van ongeveer 50.000 exemplaren) Der staat trouwens nen afdruk bij van uw openingspagina + de viper van glpk. |
Proficiat !!
Je wordt altijd, op een of andere manier, voor je werk beloond ! Dit zal je vast en zeker veel hits !!! Vincent |
Knap! Een mooie beloning voor het vele werk denk ik zo
|
snif, snif......................wie wil er voor mij een exemplaar kopen? Blaadje is niet te krijgen in nederland.............
Ik ben daar de desbetreffende paddocker zeer dankbaar voor. Ga wel eens mailen met dat blad............. |
Ja Mark, proficiat hè kerel!
Ik zeg da nie dikwijls over ne noorderbuur maar je verdient het! :D |
Quote:
|
Proficiat Mark.
Hoeveel en wie heb je daar voor moeten betalen :D :D :D |
Quote:
|
Quote:
Was echt verrast door het bericht van Flugel, nooit een mailtje van de readactie gehad ofzo........ |
bangelijk
een beloning voor het harde werk lijkt me al zijn er hier wel meerdere die dit verdienen hé |
tuurlijk er lopen hier twee andere spiegelreflex cowboys rond die net zo'n foto's maken (en ook betere) . De foto's van Werner en Bart zijn niet mis..........
|
All times are GMT +2. The time now is 00:49. |