![]() |
Mini Op Racing Show Luxemburg
Ja, jongens , zijn reis door europa word verder gezet, dus allen naar luxemburg volgend weekend......... :D
groetjes vinnie |
|
:p :p Kei goed.......proficiat!!!
|
We houden de paddock traditie maar in stand, ik zal morgen eens langswippen op de stand van de Mini.
|
MARCHAL? WIL JE ENKELE FOTOS TREKKEN AUB.
voor mijn sponsors,ge, bewijsmateriaal. thanks |
Pijnlijk, ik hoorde pas om 18.00 uur dat we gingen.......winkels dicht, geen fotorolletjes dus.
Wellicht dat we daar iets kunnen regelen met een digitaal toestel van iemand anders.........zal proberen. |
In een tankstation langs de autostrade denk ik wel dat ze filmrolletjes hebben Mark...
|
Quote:
Alleen voor de mini ga ik mijn toestel niet meenemen, maak sowieso nooit foto's op een racing show, slecht licht, vervelende linten en mensen..................en ze staan stil :D Maar ik zal proberen om iemands digitaal toestel te ristelen....... Ennuh, heb geen rolletjes meer in de ijskast liggen :D :D ........dat is weer wat voor maart 2003 |
foto is via via gelukt :D
Zeer goede show daar in Luxemburg, daar kan de grenslandracing show op sommige punten een voorbeeld aan nemen. Een aanrader voor 2003. |
In 2003 gaan we eerst naar Maastricht en dan naar Luik, daarna gaat het denk ik bij iedereen weer kriebelen voor naar het circuit te gaan.
CKJ Distrispeed |
nee, luxemburg is om af te kicken van seizoen 2003 :D :D
|
Er is trouwens een mooie poster van de Mini in het Franstalig magazine "Vitesse Hebdo" van deze week.
Vincent |
Quote:
|
nie te doen die kleine groene mini !!!!
een echte wereldster ;) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:09. |