![]() |
Een nieuw record
Blijkbaar is het nog niemand opgevallen maar als je op homepage helemaal onderaan kijkt:| Most users ever online was 54 on 10-01-2003 at 19:04
Als ik het mij goed herinner stond rond de 40 denk: mooie vooruitgang :) |
Leuk idd: Airco kan je eens controleren indien het weer geen robots waren die het cijfer kunstmatig omhooggedreven hebben?
|
Het loopt de laatste tijd idd wel goed, heb je ook al eens het aantal nieuwe members in het oog gehouden de laaste tijd? We zitten bijna aan 300 :):) Go Paddock!!
|
vorige was 37
en helaas Bart.Vandecavey ... Er worden enkel IP's gelogd van ingelogde gebruikers. Dus ik kan onmogelijk achterhalen of er robots aan de slag waren :( airco |
Btw: net de 45.000 post op dit forum gepost! nice
|
mja ... met een gestage groei zoals die er de voorbije maanden was zou 100.000 tegen einde dit jaar mogelijk moeten zijn ... 80.000 alleszins
|
we doen ons best baas :D
|
Quote:
|
De 300ste member heeft zich geregistreerd! Op naar de 400, 500, 600,... :)
|
Gezien waar de laatste leden vandaan komen :D :D
|
Quote:
:D :D En dat niemand zich hiermee op de tenen getrapt voelt he mannen !! Voor diegene die nieuw zijn; onze Marshal ambieert volgens mij gewoon een neutralisatieverzoek en permanente verblijfplaats in Belgenland. |
en jawel, zonet member 300 toegekomen :D
Welkom oxford, het ga je goed hier ;) |
Quote:
Oxford, Meesterprutser, JV1 en Just Me (waarvan ik weet dat ze from Ollanda komen) welkom. |
Quote:
|
oho, de hollandse invasie ! :D
|
All times are GMT +2. The time now is 14:19. |