![]() |
identificatie liedje
Is er hier iemand die weet welke muziek hier gebruikt word. Het is een mp3 fragment ontrokken vanuit een clipje. De stijl gaat richting Orff- O Fortuna.
Download het mp3tje hier *Indien de moderators vinden dat het eventueel onder de categorie Illegale muziek valt, zal ik het direct verwijderen* |
allé voor 1e keer is het mp3'tje u vergeven
|
Mischien is het wel wat teveel gevraagd. Kan er dan iemand eens enkele gelijkaardige liedjes geven in de trend van bovenstaand lied en O Fortuna?
|
kzal morgen mijn klassieke cd's is afgaan :)
|
Quote:
|
zoeken op cds van voices of nature, sounds of nature etc.....
is iets nieuw.... doet mij denken aan adiemus |
Hmm, mischien, maar die muziek gaat al wat meer naar de relaxende kant toe, en dat lied of andere zijn niet echt om te relaxen...
|
misschien enkele Buffy-sites uitpluizen ;) ?
|
Heb ik al gedaan, ik had dezelfde tip al van iemand anders gehad. Het is alleen een beetje een onmogelijke opdracht omdat het lied in het clipje niet in de aflevering waarover de clip gaat gebruikt word.
|
Zucht... :mad: Heb ik mischien een spoor gevonden, mag ik een 30pagina's lange topic naar 1 bepaald zinnetje gaan zoeken. :frusty:
|
Het bestaat wel degelijk, dat liedje..ik was gisteren in een amateurtoneelvoorstelling en daar werd het constant gebruikt....iemand ? ;)
|
Mischien eens vragen aan de mannen van het amateurgezelschap?
|
had ik niet echt de tijd voor, en 't was maar eenmalig, dus.... :-/
|
Craig Armstrong - Escape komt qua stijl dicht in de buurt....
|
thx, dit komt idd al redelijk in de buurt.
|
All times are GMT +2. The time now is 22:04. |