![]() |
*** Officiële aankondiging - nieuwe samenwerking met Anthony Kumpen ***
Toen ik in 2001 door Patrick Van Parijs van het Telindus team gevraagd werd om als teamfotograaf te fungeren tijdens de 2 laatste races van het Belcar-seizoen, gingen voor mij de poorten naar het Belcar-wereldje open. Ik leerde de teams kennen, de piloten, de mecaniekers, de teamchefs, de organisatoren, kortom de mensen die van de Belcar maken wat het vandaag de dag als spektakel aan het publiek kan aanbieden. Voor die kans die Patrick toen aan mij gegeven heeft zal ik hem altijd dankbaar zijn.
Begin 2002 werd "Mistery" Dries De Smet door Albert Vanierschot van ADSport gevraagd om als persverantwoordelijke voor het team te komen werken. Dries nam die uitdaging graag aan, en het is hij die me voorstelde aan Albert om als teamfotograaf te fungeren voor ADSport. Ik zag dat wel zitten, en kwam - in overleg met ADSport - met het Telindus Team overeen dat ze altijd nog een beroep konden doen op mijn diensten terwijl ik als medewerker van ADSport op de verschillende circuits zou rondlopen en mijn job als fotograaf zou waarnemen. Het ganse seizoen 2002 werkte ik voor het team van ADSport, waar ik prachtige herinneringen en fantastische ervaringen aan overgehouden heb. Dank zij Albert Vanierschot verbreedde mijn autosportwereld zich van Belcar naar Touring Cup/Belcar/FIA GT en Dakar. Ook hiervoor ben ik Albert erg erkentelijk. Alhoewel Dries De Smet kon terugblikken op een prachtseizoen bij ADSport, verkoos hij toch zijn eigen zaak wat meer aandacht te gaan besteden in 2003 en beëindigde hij de samenwerking met Albert in alle vriendschap. Het stond mij vrij te doen en te laten wat ik wou, want uiteindelijk had ik met de zaak geen uitstaans. Toen echter Albert Vanierschot er mij over inlichtte dat Dries de draad met zijn eigen zaak weer wou opnemen en dat hij voortaan zelf als persverantwoordelijke zou gaan optreden, zag ik in dat ik zonder mijn "mentor" een geringere inbreng als fotograaf zou kunnen aanbieden aan het team van ADSport. In elk geval was ik fier dat ik een gans seizoen voor zo'n groot team mogen werken heb, en nog steeds zijn de vriendschapsbanden met Albert opperbest. Ondertussen is er geruime tijd verstreken en komt het nieuwe raceseizoen met rasse schreden naderbij. Anthony Kumpen, een persoonlijke vriend van Dries, kwam op de proppen met een nagelnieuw project : de Pagani Zonda. Aan Dries werd gevraagd of hij een samenwerking met Antony zag zitten, waarop deze positief antwoordde. Hij vond dit de geknipte taak om in perfecte harmonie met zijn eigen zaak te kunnen combineren, zonder al te veel tijd op de circuits te moeten vertoeven. Zoals ook al eerder op het forum meegedeeld, gaat Dries dus niet zozeer samenwerken met GLPK, maar gaat hij dus wel een persoonlijk engagement aan met Anthony, die uiteraard wel Belcar (GLPK) gaat rijden, samen met ALMS (Carsport Modena/Carsport America). We zullen Dries dus nog wel bij gelegenheid zien op één of andere Belcar-race. Net als in 2002 stelde Dries mij voor aan Anthony om als teamfotograaf én designer te fungeren voor zowel GLPK als Carsport America/Carsport Modena. Die nieuwe uitdaging nam ik met graagte aan, en net zoals bij Telindus het jaar daarvoor mag ADSport nog steeds een beroep doen op mijn diensten als er voor foto's gezorgd moet worden. Ik werd aan de "photoshop" tekentafel gezet om de "look" van de nieuwe Pagani GR racemachine te ontwerpen, wat ik met veel enthousiasme, plezier en werklust uitgevoerd heb. Het resultaat zal op 1 maart te zien zijn in de Versuz waar de Pagani aan de pers voorgesteld wordt en waar ik zelf als teamfotograaf zal aanwezig zijn. Je mag je dus wel aan een paar "first hand" foto's verwachten op vrij korte termijn (van zodra het team de foto's vrijgeeft natuurlijk). Ik hoop dat ik mijn nieuwe taak als persoonlijke medewerker van Antony Kumpen naar behoren en tot ieders voldoening zal kunnen uitvoeren, en ik wens tevens Dries De Smet een succesvolle samenwerking met Anthony toe! En voor zover het geen “staatsgeheimen” betreft beloof ik jullie op regelmatige tijdstippen op de hoogte te houden van de laatste nieuwtjes! |
Proficiat :)
Dit is een kans die je met beide handen moet grijpen. Veel succes toegewenst! |
Amai Sennake, weeral een bank vooruit, chapeau!
Maar van welke juffrouw ga je nu een kus krijgen? jan |
Wij eisen een sneak-preview op depaddock!!!! :D
Net ff voor de wagen officieel gepresenteerd wordt.............wereldprimeur op depaddock. Hoor ik iedereen zeggen: Mee eens, vooral doen :D :D Ennuh Le Mans gaat op die manier mooi worden ;) Zeg schone dame, weet u wel wie er bij ons in de camper ligt te snurken? Nou nee lieve meneer. Schatje, de livery-designer van de Zonda! Guy, oftwel proficiat met je promotie |
Jawadde da beloofd! Seg Guy denkt ook eens aan mij als ze nog ne photoshopper nodig hebben hè ;)
|
mee eens, vooral doen :D :D
proficiat Guy |
Proficiat en veel succes!!
|
Proficiat Guy.
Maar je beseft hopelijk toch dat het met je carriere nu bijna ten einde is? De enige stap hoger die je nog kan zetten is nl. Ferrari. :D :D :D Succes ermee maat. |
Proficiat Guy, en vooral doen !!!
Vincent |
Quote:
Via een PM-ekke heb ik hem echter op het hart kunnen drukken om voorlopig niets uit te laten lekken... Waarvoor mijn dank Laurent, nu kan je je hart luchten hoor ;) |
Proficiat Guy, indien je ooit in de F1 geraakt hoop ik dat je ook eens aan mij zal denken. :)
|
Proficiat sennake gij verdient dat zeker en vast.
Hopelijk schiet er nog tijd over om zelf van de race's te genieten. good luck. ;) Misschien als vergoeding en promo een weg versie van de zonda. :D :D |
Sennake proficiat!
1 vraagje heb je een stel extra handen laten aanzetten misschien? |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.