De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   vrijkaarten Nissan World Series (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4729)

Sennake 10-04-2003 09:15

*** Vrijkaarten voor Nissan World Series !! ***

Het 2e belcar super racing weekend (26 en 27 april) wordt nog eens extra interessant door de aanwezigheid van de Nissan World Series.

Ik heb een pak vrijkaarten liggen voor iedereen die graag de zondag zou willen gaan. Iedereen mag aanspraak maken op kaarten, zelfs niet-leden voor 1 keer...

Mail me op guygol@skynet.be, met je naam en het aantal gewenste kaarten (onbeperkt aantal!)

Mario 10-04-2003 09:30

En waar is het te doen ?

Bart 10-04-2003 09:33

Quote:

Originally posted by Mario
En waar is het te doen ?
Circuit Zolder

laurent 10-04-2003 10:26

mailke gestuurd...
nog enkele mensen verslaafd maken :-)

JPMontoya 10-04-2003 11:53

Hoeveel kaarten, heb je 'mee gerat' van op de Racing show in Luik ? :):)

fordje 10-04-2003 16:48

JP !! :no: :no:

Ik kan je als "ooggetuige" bevestigen dat de kaarten eerlijk verkregen zijn. Ik laat het aan Sennake over om de gulle sponsor te vermelden of niet.
Een ding staat vast. Ze zijn niet "gerat".

BTW,

Als medewerker van 24u.be mocht ik ook het genoegen hebben "enkele" kaarten te ontvangen.

Alvast bedankt aan onze gulle donor!

sledge 10-04-2003 16:52

Pff, ik moet dringend eens werk van mijn rijbewijs gaan maken ze, anders kan ik nooit ergens naartoe :(

Mark 10-04-2003 17:32

Ze strooien echt met die kaarten, zelfs in Nederland zitten die kaarten gratis bij het Formule 1 magazine......................

Volgens mij kon het weleens zeer druk worden ;)

sledge 10-04-2003 18:23

Zitten die in de belgische editie ook?

flugel 10-04-2003 19:42

'k verdenk circuit zolder der van om dit met opzet te doen, dit weekend is het blijkbaar moeilijk om aan kaarten te geraken, mss halen ze het verlies aan inkomsten tijdens de world series op tijdens het nrf. ;)

JV1 10-04-2003 20:06

Ik kom ook zeker!, kaarten worden al geregeld

Sennake 10-04-2003 20:17

Quote:

Originally posted by JPMontoya
Hoeveel kaarten, heb je 'mee gerat' van op de Racing show in Luik ? :):)
Ik heb ze stuk voor stuk eerlijk gekregen van Circuit Zolder zelf, en ik heb er nog altijd ruimschoots voldoende om iedereen content te stellen.

Iedereen die me mailt krijgt de gewenste kaarten, d.w.z. ze zullen klaar liggen op zondagmorgen in de Info-chalet op parking 69 aan de ingang van het circuit, in een gesloten omslag met jouw naam op.

Als mijn voorraad zou dreigen uitgeput te geraken, weet ik nog wel enkele collega's Paddockers die me uit de nood zouden kunnen helpen. Je moet je dus echt niet inhouden deze keer. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Beemer 10-04-2003 21:22

Circuit Zolder wil volgens mij gewoon dat er geen enkel leeg zitje op de tribune is. Eén ding weet ik wel zeker, als er nu nog iemand betaald om naar de world series te komen kijken is dat ne dikke idi**t :)

PS: Guy, mail is onderweg :)

Pascal 10-04-2003 21:25

Quote:

Originally posted by flugel
'k verdenk circuit zolder der van om dit met opzet te doen, dit weekend is het blijkbaar moeilijk om aan kaarten te geraken, mss halen ze het verlies aan inkomsten tijdens de world series op tijdens het nrf. ;)
Wees er maar zeker van dat elke vrijkaart betaald is alvorens ze wordt uitgegeven, weliswaar door sponsors van allerlei aard en pluimage.

C U

Sennake 10-04-2003 22:15

Quote:

Originally posted by Beemer
Circuit Zolder wil volgens mij gewoon dat er geen enkel leeg zitje op de tribune is. Eén ding weet ik wel zeker, als er nu nog iemand betaald om naar de world series te komen kijken is dat ne dikke idi**t :)

PS: Guy, mail is onderweg :)

Hihihi effe muggeziften: het moet betaalT zijn. :D :D :D

All times are GMT +2. The time now is 20:44.