De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Informatica en Fotografie (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   WEBMASTER gevraagd (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=4845)

Mistery 26-04-2003 20:41

WEBMASTER gevraagd

Gevraagd : webmaster EN assistent webmaster voor www.anthonykumpen.com en www.glpk-racing.com .

Wegens tijdsgebrek kan de huidige webmaster, Antoon Vanderstraeten, niet langer de bovenvermelde websites voor zijn rekening nemen. Anthony Kumpen en GLPK Racing wensen hem langs deze weg te bedanken voor de geleverde inspanningen ! Dit noopt ons wel tot het aanstellen van nieuwe personen. Om iedereen gelijke kansen te bieden, wordt de procedure ook op dit forum gepost.

De WEBMASTER dient over voldoende kennis te beschikken m.b.t. websites en grafisch ontwerp. Ook dient hij op de hoogte te zijn van diverse scripts ofwel in de mogelijkheid te verkeren deze scripts zelf aan te maken. Hij staat in voor de verdere ontwikkeling EN onderhoud van de beide sites. In onderling overleg met Anthony Kumpen en met de PR verantwoordelijke zal de webmaster ook alle structurele wijzigingen aan de sites doen. Voor de updating van beide sites beschikt de webmaster over een assistent.

De ASSISTENT WEBMASTER zal in overleg met de webmaster instaan voor de algemene updating van de sites. Dit wil niet zeggen dat de assistent webmaster alle updating voor zijn/haar rekening neemt, maar wel dat hier een deel van de updating wordt gedaan. Dit kan zijn : teksten online plaatsen, foto’s online plaatsen, persberichten…

Voor BEIDE personen geldt dat zij als volwaardig teamlid van GLPK Racing zullen worden beschouwd en aldus ook een volledige teamoutfit krijgen, alsook toegang tot de wedstrijden. Kosten die worden gemaakt, rechtstreeks met betrekking tot de sites, worden hen vergoed. We denken hierbij aan bvb domeinnaam, space, uitbreiding van space…Beide personen krijgen hun opdrachten van de PR verantwoordelijke en zullen ook rechtstreeks aan hem rapporteren.

Kandidaturen voor deze functies, met vermelding van kennis en motivatie, melden aan : carsport-modena@pandora.be , en dit UITERLIJK dinsdag 29 april 2002 . Elke kandidatuur zal worden overwogen en beantwoord.

Dries De Smet
PR & Press Manager

Beemer 26-04-2003 23:04

Aaaaarrgghh waarom ben ik nu niet afgestudeerd?? Anders had ik me zeker kandidaat gesteld! Alleen voor die team-outfit van glpk al ;)

airco 27-04-2003 04:17

ben op zich zeker geinteresseerd ....
Ik pas echter wegens acuut tijdsgebrek .....

Ik hou liever vast aan hetgeen ik nu doe .... en probeer dit goed te doen
Liever dan er nog iets bijnemen en half werk afleveren.

FleaBite 27-04-2003 21:32

darn... zelfde reden als Airco waarom ik nie kan :(

laurent 28-04-2003 11:28

Voor mensen met enige ervaring in webmastering is het zeker een aanrader om het te wagen.
Ikzelf heb meer dan anderhalf jaar voor GLPK en AK gewerkt en heb zeer veel geleerd, over webmastering, over autosport, mensen leren kennen etc.
Het is dan ook met spijt in het hart dat ik deze "job" moet opgeven.

De combinatie van verschillende dingen werd teveel, en liever dan half werk te leveren, lever ik geen werk...

Bonne chance aan GLPK en AK voor de rest van het seizoen, en ook bonne chance aan de toekomstige webmasters....

Antoon "Laurent" Vanderstraeten

All times are GMT +2. The time now is 12:24.