![]() |
Hoog bezoek in Spa voor de vierde manche van het Belcar Kampioenschap
Tijdens de 4 uur durende Belcar race (Spa Euro Race) , krijgt de Belcarfamilie nogmaals hoog bezoek. Niemand minder dan Perspective Racing heeft zijn deelname bevestigd, met de Mosler MT900 R waarmee het team dit jaar de 24 Uren van Daytona won in de GTS klasse.
Bron : www.dailysportscars.com & www.misteryracing.com |
Kei goed zeg...bangelijke wagen.....!!! :D
|
Bye bye examenboekjes. hello spa euro race. :cool:
Ja ons ma weet ervan :p |
met dank voor het nieuws aan het circuit van Zolder en Janos Wimpfenn, medewerker van dsc.com in de states.
|
Quote:
|
Ben benieuwd of deze wagen van voor mee kan draaien want Martin Short die vorig jaar tijdens de Belgian Masters reed was niet zo gelukkig over de te kleine restrictors waardoor het vermogen enorm beperkt werd ???
Dat was toch de struikelblok voor enkelen die een Mosler wensten in te zetten in de Belcar dit jaar dacht ik. In ieder geval een fantastische wagen |
Ons examens vallen dus ook echt kl*te ...
die van Nederlands had er ni beter op gevonde dan mij 1 uur voor de start van de 24 Uren van Le Mans (dus op ne zaterdag) af te laten komen naar school... Chance dat we de maandag na de Spa Euro Race vrij hebben, dat wordt uitslapen dus |
team moore international motorsport zal niet aanwezig zijn tijdens de spa euro race
|
Belcar - Spa Euro races
Naast de Mosler komt er naar alle waarschijlijkheid nog een leuke wagen: Corretje met een Marcos...
Porsche versus Marcos versus Chevrolet versus Mosler versus Mosler versus...mooi weekend in het verschiet. /MOD laten we het overzichtelijk houden en niet teveel threadjes maken van die doet ook mee. |
Ik hoop zo hard dat ik mag gaan de zondag :(
|
All times are GMT +2. The time now is 14:08. |