De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Bye bye nr 6 (Matthieu Geerinckx) (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5115)

Piet Konijn 23-05-2003 05:08

Bye bye nr 6 (Matthieu Geerinckx)

Met spijt in het hart deel ik jullie mee dat ik ga kappen met de clio cup in 2003, Toch even iedereen bedanken die mij gesteund heeft in deze beslissing want het was echt niet gemakkelijk!!! Maar ja er is een tijd van komen en er is er eentje van gaan.....

moore 23-05-2003 10:03

vind ik jammer ben je van plan om nu iets anders te rijden of helemaal niets meer voor dit seizoen

Beemer 23-05-2003 10:06

Je zal zeker gemist worden!!

A.J. 23-05-2003 10:34

We zullen u missen in de Clio Cup mijnheer Piet

Scapa 23-05-2003 10:38

Het heeft je inderdaad nog niet meegezeten in de Clio Cup. Ik zou zeggen: probeer gewoon de rest van dit jaar terug plezier te beleven aan de autosport om dan in 2004 is voor een titel te gaan ;)

Sennake 23-05-2003 15:35

We gaan je erg missen Matthieu, hopelijk zien we je terug op de circuits in een andere racewagen? ...

Mistery 23-05-2003 15:48

Bwa, we zullen ons Thieuke nog wel terug zien, wees maar niet bang.
Om te beginnen al bij de komende Belcar wedstrijd, in Spa, waar het dus weer Family Business wordt bij de Geerinckxskes. En natuurlijk is dat slechts de voorbereiding op wat dan nog komen moet : de 24u van Zolder. Ook daar zal Matthieu aan de start verschijnen samen met "het ouderlijk gezag" :D

schumivill 23-05-2003 17:13

Jammer van je beslissing,maar meer dan begrijpelijk natuurlijk! :(

Kelly Jamers 23-05-2003 17:48

Ik ga de praatjes met uw vriendin missen, de echte girltalks....

Ik hoop jullie toch nog te zien, maar eigenlijk, ik twijfel er nie aan, tot in francorchamps Sir Piet!!!

Kelly Jamers 23-05-2003 17:50

Oei, mijne smilie staat verkeerd...
Sorry... is iets nieuw, moet ik nog leren!

Piet Konijn 23-05-2003 18:31

Ja mensen ik kan dat verhaal van mistery bevestiggen van af nu is het weer family business, zeker de volgende 2 wedstrijden, dus Kelly maak u niet ongerust je zal mij nog zien, maar t is niet mij dat je gaat missen he :):):):),ja en wie weet komt mijn vriendin dan mee, of is het gebruikelijk als je iets anders gaat rijden dat ge dan ook een ander lief moet gaan zoeken???????;);););)

R@ce@holiC 23-05-2003 19:20

Spijtig dat je stopt Matthieu :(. Laat ze "een poepie ruiken" in de komende 2 races e maat ;) .

Kelly Jamers 23-05-2003 19:44

Quote:

Originally posted by Piet Konijn
Ja mensen ik kan dat verhaal van mistery bevestiggen van af nu is het weer family business, zeker de volgende 2 wedstrijden, dus Kelly maak u niet ongerust je zal mij nog zien, maar t is niet mij dat je gaat missen he :):):):),ja en wie weet komt mijn vriendin dan mee, of is het gebruikelijk als je iets anders gaat rijden dat ge dan ook een ander lief moet gaan zoeken???????;);););)
voor mij is da nie gebruikelijk, zowel in de touring cup, clio cup, yaris cup en belcar blijft mijne lover philip, ma hoe da in u spelregels staat, tja pietje, daar durf ik nie op antwoorden zulle...

Piet Konijn 23-05-2003 20:53

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
voor mij is da nie gebruikelijk, zowel in de touring cup, clio cup, yaris cup en belcar blijft mijne lover philip, ma hoe da in u spelregels staat, tja pietje, daar durf ik nie op antwoorden zulle...
ja ge kent mij he ;);) NO COMMENT

flugel 23-05-2003 21:25

awel 'k vind het spijtig Pietje... nen Hammenaar minder...

(btw ge zit in den blok zekers, aan het aantal posten te zien :D)

All times are GMT +2. The time now is 05:29.