![]() |
chrashes
mijn computer blijft de hele tijd hanngen.
ik heb gescand op virussen en mijn computer zegt dt er geen zijn. wat moet ik doen ????? |
Waar blijft hij hangen? Steeds bij dezelfde acties, of willekeurig?
|
willekeurig
|
formatteren is de beste optie lijkt mij...
Misschien eerst eens windows opnieuw overinstalleren als het eerste u te moeilijk lijkt. FF |
Welke windows heb je?
|
defragmenteren, formatteren, harde schijf wat opruimen, drivers updaten...er zijn zoveel mogelijkheden.
Graag wat meer info over je systeem + exacte beschrijving van het probleem. |
random crashen :)
iets zegt me dat je best eens memtest draait :) |
een Macintosh kopen
|
Quote:
Als je niks zinniger te vertellen hebt .... zwijg dan .... Een macintosh gaat evengoed tegen de grond als er een geheugenlat kapot is zele. Bovendien zijn macs in prijs/prestatie-verhouding tegenwoordig ongelofelijk duur |
Quote:
FF |
ik heb windows xp. ik heb windows al een aantal malen terug geinstaleerd maar het helpt niet
|
Test je RAM zoals Airco al voorstelde. Daar ligt 't eerder aan dan aan Windows. Indien je niet meteen een programma in gang krijgt kan je't ook desnoods zelfs met de hand testen als je meer dan 1 latje zitten hebt. Trek er 1 latje uit, werk een tijd, vervang het met 't ander na een tijd.
Als hij crasht terwijl er 1 van de 2 inzit maar bij 't andere niet dan is dat waarbij hij crasht stuk. Crasht hij bij beiden dan is de kans kleiner dat het RAM is omdat je zelden 2 RAM latjes tegelijk stuk hebt. Dirk |
ok. ik zal eens proberen...
|
All times are GMT +2. The time now is 23:51. |