![]() |
Wie wint de 24 uren van Spa-Francorchamps?
Kies een merk en specifieer je keuze in je post.
Voor zij die deelnemerslijst nog eens willen bekijken, klik hier. |
Voor mij de Ferrari nummer 22. Go LILIAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ni spammen he ;)
Lister all the way, dieje met David Sterckx dan nog wel ;) |
Quote:
|
Ik gok op de ferrari, vorig jaar was ie onbetrouwbaar maar dit jaar is ie erg goed en snel. En aangezien de 550 ook al le Mans in zijn klasse gewonnen heeft geef ik em een grote kans dat ie op spa ook wint.
Dit is mijn 1e post hier trouwens. Ik volgde het forum al een tijdje en ik vond er veel nuttige info over testdagen op Zolder en Spa en ik heb maar eens besloten om me aan te melden. Ik ben woonachtig in nederland, limburg om precies te zijn en ik kom regelmatig op Zolder en Spa. tevens kom ik vaak in genk op het kart circuit maar ik merk dat karting hier minder leeft maar dasgeen punt, voor karters zijn er andere fora :) Ik reis donderdag af naar Spa en hoop dat het weer goed is en we een mooie race te zien krijgen. Au revoir (alvast een beetje oefenen, dat shit frans ook op Spa ;) ) |
Alvast welkom Toyo en tot in Spa?
|
Geen simpele, dit jaar...
Ferrari en Lister zouden de toon moeten aangeven wat pure snelheid betreft, maar Vipers lijken mij nog net iets betere credits te hebben qua betrouwbaarheid (en 't zijn er veel!). En als het typische Francorchamps-weer een hoofdrol wil opeisen (volgens de laatste weerberichten zou dat wel eens kunnen), dan valt er helemaal niks uit te sluiten... Enkele Porsches mee voorin? Het zou wat zijn. Enfin, des te beter voor de wedstrijd. See you in Spa! |
Ik heb op Ferrari gestemd omdat ik nog steeds onder de indruk ben van de prestatie in Le Mans. Het enige wat Ferrari tot nu toe nog miste was betrouwbaarheid, en die is er nu. En dat ze snel zijn hebben we al enkele jaren gezien in de FIA-GT en Le Mans. Dus : Ferrari gaat de 24 uur winnen. Welke, dat is een andere vraag...
Natuurlijk hoop ik stiekem dat Anthony weerwerk kan bieden met de Force One Viper, maar de eerlijkheid gebiedt me om toe te geven dat het tijdperk van de Vipers stilaan op zijn einde loopt... Het wachten is op de Pagani... |
Als Ferrarifan hoop ik op ne Ferrari.
|
ik zou het bangelijk vinden moest ferrari winnen
maar ik vrees dat het weer een viper zal worden! |
Ferrari, nu kan je er niet meer om heen. 24h van lemans winnen, alle race van 2003 fia gt winnen. euhm... zou het dan nu op houden met de zegereeks van de 550? dacht ut nie!
|
Heel veel regen,
heel veel dromen en ne Porsche ;-) |
FF ter info, het zijn dan wel CARE-550's dat meerijden in Spa, maar het is zeer zeker niet een Pordrive operatie........
Het is nog maar de vraag of de BMS 550's dezelfde evolutie hebben als de Le Mans Prodrive 2003 versie. |
Ik heb gestemd voor viper omdat ik denk dat Anthony kumpen eindelijk succes zal hebben in de 24u van spa en zo misschien een dubbel te pakken 24u spa+zolder... als viperfan ga ik voor Anthony kumpen's wagen of de larbre n°1...
|
ik weet het eigelijk niet er zijn zoveel die kans kunnen maken op de overwinning, ik hoop op de saleen maarja t'is nog maar het eerste jaar in fia gt, ik zou dan maar zeggen de viper dan hoop ik toch op de Viper van Kumpen.
|
All times are GMT +2. The time now is 22:39. |