![]() |
Zichtbaarheid tijdens de nacht van de nummers
Wie vandaag getuige was van de nachtraining kon weer concluderen dat de zichtbaarheid van de nummers wederom miserabel was. Let wel, de teams zullen wel voldoen aan de reglementen echter schieten de reglementen te kort op dit gebied.
Ben ik nu zo'n slimme jongen? Nee, ik zie alleen dat enkele teams dat met aparte (fosfor?) stickers oplossen. Winnaar in dit geheel was System Force (nr. 50) ...............in elke positie dat ik zat of lag kon ik dat nummer lezen. Al die andere met schemerlampje helaas............. Kan zoiets niet via de inschrijvingen geregeld worden? Als deelnemer ben je verplicht om een aantal vaste stickers te dragen..dan kan de organisatie daar toch zo "fosfor sticker" voor de euroraces en de 24 uur bij doen. Zal wel weer om centen draaien, maar dan verhoog je toch gewoonweg de inschrijving.......op die 50 of 100 euro zal het ook niet komen! Trouwens als je dan 4 vershillende kleurtjes pakt kan Jan Publiek de koers ook beter volgen. GTB kan dan bv. met de kleur roze rijden (merendeel Porsche :D :D) Ach tis maar een opmerking van een zo iemand langs de baan........ |
Je hebt voor 200% gelijk
Gewoon de "verplichte" Flandria rent nummers in fosfor en opgelost. |
Die stickers zijn idd geweldig,
de enige wagens die verder herkend konden worden waren de C5R, plaatsing vd lichten & sound, de Thiers porsche met de gele en de witte koplamp, de kuismannen Viper ( Mr 10.000 Watt ). En Marc Goossens wegens zeer snel bewegend voertuig :-) |
Quote:
|
Zalig gewoon die fosfor-stickers. Wij hebben dat ook :p
|
Ook de wagens van GLPK zijn hiermee bestickerd...
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Er is wel geen een die dat systeem van de Thierssen heeft gedaan hé, trekt op niks maar werkt wel...
|
Quote:
|
Quote:
Nu voor de 24 uur hebben ze een geel glas rechts gecombineerd met een wit links dus schijnt hij in twee verschillende kleurtjes... |
Ja kan wel werken, maar ik heb daar dus niks aan. Wij communiceren in nummers, dus ik zie nog steeds niks.
Ennuh, je ziet het verschil pas als het donker is...........hoe moet de doodnormale toeschouwer dat dan opmerken :confused: Als het licht is zie je geen verschil, is het donker zeggen ze: Hee, moet je kijken 2 kleuren lampen......weten ze nog steeds niet wie het is. Tis een goeie oplossing voor team-intimi ;) maar niet voor de toeschouwer en de baanposten. |
Waarom is er nog niemand op het gedacht gekomen om de wagen helemaal vol te hangen met fosforstickers?
Valt op en ZEEEEEEEER herkenbaar! LOL. |
Quote:
http://www.anthonykumpen.com/_2003/p...1_kw02_029.jpg |
Ik denk dat hij bedoelde volledig de wagen beplakt met een fosfor sticker...
|
All times are GMT +2. The time now is 18:53. |