De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24H van ZOLDER DE RACE (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5898)

mse 23-08-2003 13:00

24H van ZOLDER DE RACE

De warmup is afgelopen. Bijna alle wagens hebben een laatste check-up gedaan.
Voor onze BMW was deze chek-up OK.
verder info via de webstek.
Alle 2H een update

mse 24-08-2003 02:50

Na bijna 9H race is de BMW 15 algemeen en 2 de TB alles verloopt vlot. Buite de kleine sorti in de derde relay waren er geen problemen
Volge ons live via de website!!!!

Nog een goeie 6H30 tegaan en voor de pitstop lagen we op een mooie 14 de plaats algemeen en 2 TB.
TB: 1 Vanbellingen, 2 Beckers, cassiers , Van Samang, Raes, 3, De Keersmaecker.

Op onze newslink kan je ook de voorlopige algemene rangschikking bekijken na 6 en 12H wedstrijd.

PorscheGT 24-08-2003 19:04

Overwinning voor Kumpen/hezemans/dupont/longin extra proficiat voor Vincent dupont voor zijn 4de 24u van zolder overwinning...
1.Kumpen/Hezemans/Longin/Dupont
2.Hemroulle/Verbergt/Menten
3.Wauters/wauters/Bruynoghe/Vanierschot

Mark 24-08-2003 19:24

Zoals te verwachten was, een pittige zaterdag en een voort kabbelende zondag..........neemt niet weg dat ik een uitstekende 24 uren achter de rug heb.

Laten we hopen dat er nog vele mogen volgen, alhoewel ik soms daarover sterke twijfels heb.................

mse 24-08-2003 19:39

De BMW van MSE met Beckers, Cassiers , Van Samang en Raes heeft het einde niet gehaald.
na heel wat herstellingen is de BMW rond 15h00 tot stilstand gekomen met een defecte aandrijving.

De stand onder voorbehoud in tourisme is ook beschikbaar via ons web

Mika 2000 24-08-2003 20:58

Proficiat aan het GLPK team....
Tevens wil ik er ook op wijzen dat Michaël de Keersmaecker en het G&A Team deze 24u ook hebben uitgereden en hoe dan nog met een eerste plaats TB, proficiat...
Een ander spijtige zaak is onze Corvette, SRT tweemaal accident :( :( dat doed toch wel pijn hoor!!!
MSE bij jou van hetzelfde rijden tot 15.00 en dan uitvallen, spijtig spijtig.....het positieve is dat je natuurlijk heel veel info uit de wagen krijgt en dat resulteerd naar een positieve volgende race.....

Sennake 24-08-2003 21:10

Uiteraard alleen maar tevreden gezichten bij GLPK, met het record aantal 24-uurs-overwinningen voor Vincent Dupont (4) en een evenaring van het oude record door Anthony, die me verzekerde : "volgend jaar ga ik ook voor de 4e!". Foto's mag je zeer zeker verwachten (we hebben met 24u.be 2 CD's vol "geschoten") maar nu ga ik eerst slapen. Ben doodop.

Scapa 24-08-2003 21:13

Na een slecht begin (in een totaal een half uur verloren in de pits na een duw van een andere deelnemer waardoor we door de zandbak vlogen en een spoorstang brak) zijn we stilaan kunnen opklimmen om uiteindelijk nog 1ste te finishen in de klasse en 3de in het algemeen toerisme-klassement! Het grote tijdverlies in het begin zorgt er wel voor dat we na 6 en 12 uur race weinig punten scoren. De uiteindelijke overwinning maakt wel veel goed :D

Verder wil ik GLPK feliciteren met de algemene overwinning, Russell met de overwinning in GTB, Beliën met hun overwinning in Toerisme en ook een proficiat aan al teams die de eindmeet wisten te bereiken.

Sennake 24-08-2003 21:31

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Verder wil ik GLPK feliciteren met de algemene overwinning, Russell met de overwinning in GTB, Beliën met hun overwinning in Toerisme en ook een proficiat aan al de teams die de eindmeet wisten te bereiken.
Hier sluit ik me volmondig bij aan, behalve dat ik dan natuurlijk wel G&A Team wil feliciteren, in plaats van onszelf :+ Ook de sterke 2e en 3e plaats algemeen van ADSport vind ik vermeldenswaardig.

En ik vind het altijd jammer als er een team met opgave gedwongen wordt, maar bijzonder jammer vond ik echt de opgave van de AD-Porsche nummer 35, bestuurd door de immer symphatieke familie Geerinckx. Dirk, Lieve, Matthieu, ik heb niet meer de kans gekregen om jullie persoonlijk te spreken, maar ik had jullie de mooie top-10 plaats waarop jullie uitzicht hadden echt van harte gegund! Volgend jaar beter?

airco 24-08-2003 23:02

Quote:

Originally posted by Mika 2000
Een ander spijtige zaak is onze Corvette, SRT tweemaal accident :( :( dat doed toch wel pijn hoor!!!

U bent er blijkbaar nog steeds van onder de indruk .... ;) :D

Bart.Vandecavey 24-08-2003 23:05

Ik zou ook GLPK en AD-sport willen feliciteren (zelfs met slaaptekort)met hun prachtige 24 uur. Een schitterende strijd tussen de 33 en de 36!

JFL 25-08-2003 07:29

Proficiat aan al de genoemde teams!
GLPK, AD, Russell, Beliën, G&A...

't Was weer een schitterende wedstrijd... ben nog een beetje aan het nagenieten.

Maar toch ook niet te vergeten: de schitterende prestatie van Steve Van Bellingen en de KS-folks. Voor hen heeft het niet mogen zijn, maar ik denk dat iedereen die er iets van kent wel gezien heeft dat ze goe-bezig zijn...

Steve was niet echt happy gisteravond. Hopelijk is't ondertussen al wat beter. Anders moet hij maar eens wat pinten gaan drinken met de RTM-folks. Die bleven er erg sereen en professioneel bij ondanks de waanzinnige tegenslag.

JFL 25-08-2003 07:34

Trouwens,

Ook een DIKKE PROFICIAT aan het team van 24u.be!

Knap werk. Ik weet hoe jullie je voelden gisteravond. Over een paar weken heb ik in Spa ook zo het nachtje door getrokken. Echt niet evident hoor...

Ik hoop dat iedereen ondertussen terug wat bijgeslapen is. Het tevreden gevoel blijft immers langer dan de slaap...

Gilles 25-08-2003 12:39

Yep Bart, echt een mooie strijd tussen de 33 en de 36. Spijtig dat we nog een hydraulisch probleempje hadden op het einde.

Proficiat aan Mike, Anthony, Bert en Vincent die de wagen op een geweldige manier naar de finish hebben gebracht!

Ook proficiat aan alleman dat de hele 24 uren wakker is gebleven en de race hebben uitgereden/gekeken.

kortom : proficiat aan iedereen

Scapa 25-08-2003 16:08

We zijn volop in afwachting van het nieuwe klassement. Andy, heb je bijna gedaan met je telraampje? :p :D

All times are GMT +2. The time now is 13:58.