De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Colin Mcrae uit het WRC (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6395)

kulgan 31-10-2003 12:08

Colin Mcrae uit het WRC

Het zat er aan te komen, maar nu officieel: colin mcrae zal spijtig genoeg niet meer rijden in het WRC volgend jaar.

Hij was nooit echt één van mijn favoutiete rijders, maar spectakel gaf hij wel: bij naam niks voor niks mcrash :-)

Pascal 18-11-2003 23:31

Quote:

McRAE VIERT DEBUUT IN DAKARRALLY

McRae heeft geen enkele ervaring met woestijnrally's. "Het is iets wat ik altijd al heb willen doen. Maar ik heb nog veel te leren", zegt McRae. "Het is in elk geval een nieuwe uitdaging." De Zweedse Tina Thörner wordt zijn co-rijder, van 1 tot 18 januari 2004.

Colin McRae werd in 1995 wereldkampioen rally. Hij reed dit jaar voor Citroën, maar hij kreeg geen nieuw contract aangeboden. Voor de 35-jarige McRae was 2003 wellicht het laatste rallyseizoen.
Bron : VRT TT

Zoals hij zelf zegt moet hij nog veel leren. Zijn temperament kennende zal hij echter zich af en toe ook wel eens laten gaan. Spektakel verzekerd.

C U

Sennake 18-11-2003 23:34

Die Tina is (allee was) anders wel een ferm madam :D

rally4ever 19-11-2003 21:10

Ik denk dat de kans groot is dat hij volgend jaar toch zal rijden.

Met Subaru ipv Burns.

Raceboy 29-11-2003 01:58

voor de mensen die Colin zullen missne in het WRC.

Dit filmpje

Jochie 29-11-2003 12:17

Quote:

Originally posted by raceboy
voor de mensen die Colin zullen missne in het WRC.

Dit filmpje

Toffe site.

Jochen

Pascal 06-12-2003 02:35

Quote:

McRAE LIJKT BURNS OP TE VOLGEN

Burns geeft verstek voor het WK 2004, nu bij hem een goedaardige hersentumor is vastgesteld. Burns was aangetrokken om Tommi Makinen te vervangen. Intussen heeft McRae het vliegtuig naar Japan genomen om er te onderhandelen.

McRae kwam al uit voor Subaru: in 1995 behaalde hij er de wereldtitel mee. In 2003 reed hij voor Citroën, maar daar is geen plaats meer voor hem.
Bron : VRT TT

Als dat waar is. Eén van de smaakmakers blijft in WRC. En nog wel met een wegen die veel kans maakt.

C U

yvdp 06-12-2003 12:19

oew yeah
colin is en blijft mijn favoriet :)

Bart 27-06-2004 11:20

Rally Wales / GB

Colin McRae had gehoopt om in September te kunnen starten in zijn thuisrally met een Ford Focus WRC of een Subaru Impreza WRC maar volgens worldrallynews.com krijgt hij het budget niet rond...

Quote:

“We can’t get the full budget required to do it. I’d got to the stage where I was really looking forward to doing it again, but that’s not going to happen,” McRae said.
( Bron: worldrallynews.com )

Spijtig voor McRae, maar Hirvonen en Duval zullen tevreden zijn dat ze de confrontatie niet moeten aangaan met Colin.
De kans dat McRae terugkeert in het WRC wordt opnieuw een beetje kleiner.

FIRE 27-06-2004 13:43

Is het niet raar dat een grootheid als Colin McRae het budget niet rond kan krijgen voor een WK rally in eigen land?

A.J. 27-06-2004 15:50

als hij echt wil rijden kan hij dat toch zelf betalen. Zijn salaris was hoog genoeg de afgelopen jaren. Als hij zich wil bewijzen ligt de bal in zijn kamp...

FIRE 27-06-2004 16:02

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Misschien gebruikt hij het "geen budget" excuus alleen maar omdat hij niet echt wil rijden tijdens de RAC.

All times are GMT +2. The time now is 04:13.