De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Michel Vaillant : the movie (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6465)

Sennake 13-11-2003 20:07

Michel Vaillant : the movie

Ok, dan gaan we het democratisch oplossen. Iedereen die de film wel wil gaan zien op 19 november mag een stem uitbrengen. Dan zien we wel waar we uitkomen. We spreken wel af dat wie stemt op "mij maakt het niet uit" d'office akkoord is met gelijk welke zaal natuurlijk...

Werner333 13-11-2003 20:12

Ik heb Antwerpen gezet. Hasselt is voor mij ook OK. Zolang het maar niet Brussel is.

Sennake 13-11-2003 21:14

Ik heb van mijn admin-rechten (mis)bruik gemaakt om hetzelfde te doen :)

Bart.Vandecavey 13-11-2003 21:30

Ik ga dus de 18de kijken en zal jullie dan 's avonds alles in geuren en kleuren vertellen evenals hoe het plot in elkaar zit :D

Speesman 13-11-2003 22:08

Ik kan, zoals reeds gezegd, de 19de niet meekomen omdat ik al moet gaan karten :(
Moest er een wonder plaatsvinden en de karting snel gedaan zijn, dan kom ik misschien nog af, maar kans daarop is even groot als de lotto 20 keer na mekaar te winnen :)

Rrubinio 13-11-2003 22:39

Als het Hasselt word ga ik zeker mee, Antwerpen en Brussel haal ik niet vermits ik moet werken tot 18u30

PS: Goed nieuws voor de Michel Vaillant striplezers, ter gelegenheid van de introductie van de film krijg je bij aankoop van één strip een tweede gratis.
Alleen bij de betere stripwinkel !

A.J. 13-11-2003 23:13

Quote:

Originally posted by Rrubinio
PS: Goed nieuws voor de Michel Vaillant striplezers, ter gelegenheid van de introductie van de film krijg je bij aankoop van één strip een tweede gratis.

Welke zijn de betere stripwinkels ??

flugel 13-11-2003 23:15

Quote:

Originally posted by A.J.
Gouden gids !
Rubriek moogde zelf zoeken :D

Bart.Vandecavey 13-11-2003 23:23

Quote:

Als het Hasselt word ga ik zeker mee, Antwerpen en Brussel haal ik niet vermits ik moet werken tot 18u30

Ik had ze al alle 4...

Sennake 13-11-2003 23:25

Quote:

Wel leuk voor de trouwe lezers die natuurlijk alle strips van Michel Vaillant al hebben :frusty:

A.J. 13-11-2003 23:42

Quote:

Originally posted by flugel
Gouden gids !
Rubriek moogde zelf zoeken :D

Heb het een beetje opgezocht maar in de meeste "strip"winkels mag je pas binnen boven de 18 jaar :D

Rrubinio 13-11-2003 23:51

Quote:

Originally posted by A.J.
Ik ga regelmatig eens langs bij
Wonderland in Hasselt (voorlopig op de botermarkt)
........????........... in de Gallery de Ware vrienden in Hasselt.

maar we zijn :Offtopic: vrees ik

A.J. 13-11-2003 23:56

Ik zie het niet zitten om naar Antwerpen te gaan, maar zo te zien zijn we toch al met een plezant groepje die naar haselt willen komen. Hoe laat aan de ingang??

moore 14-11-2003 00:40

voor ons is het ook het gemakkelijkste hasselt :)

Scapa 14-11-2003 05:25

Dit vraagt gewoon om een meeting in Antwerpen en één in Hasselt tegelijkertijd. Een primeur voor Depaddock :)

All times are GMT +2. The time now is 22:53.