De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Jordan van Abramovic? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6844)

Scapa 05-01-2004 14:11

Jordan van Abramovic?

Abramovich set to buy Jordan
And maybe Michael Schumacher [05/01/04 - 09:51]

Not content with just buying British football club Chelsea, Russian billionaire Roman Abramovich has put in an offer to buy the Jordan Grand Prix team.

According to reports in the British media, Abramovich has offered Eddie Jordan £150million to buy his team. The two have held four secret meetings in the past few months in order to come to some sort of agreement.

However, Abramovich doesn’t just want to buy Jordan – he wants to turn the team into one capable of winning Championships, and is willing to spare no costs in order to do so. And if those costs include buying six-times World Champion Michael Schumacher than so be it.

“A deal is definitely on the cards. Even though he took over Chelsea, motor racing is Roman’s Number One sporting love,” an insider told The Sun. “Once he has taken over Jordan, he will buy the best cars, best technicians and the best drivers. Money is no object.” bron: F1live.com

Hij vergeet dan wel even dat dat bij een stuk of zes teams ook geen probleem is... Tegen constructeurs zal hij toch wat te kort komen vrees ik. Wat bezielt die mens toch eigenlijk. Constructeurs gebruiken F1 als uithangbord voor hun merk en dat rechtvaardigt dan hun enorme investeringen. Wat kan hij er mee winnen? Niets, alleen verliezen: F1 is een bodemloze put...

Raceboy 05-01-2004 14:22

Een Abramovich - Ford ? :confused:

Mark 05-01-2004 18:02

Nou als Abramavich dan nog niet vastzit, zal eens kijken of ik financial news vindt over die Rus.

Ter info, meneer "Yukos" (RWS FIA GT sponsor) zit nog steeds vast, die zou ook zo vrij zijn.

Tis link om op dit moment miljardair te zijn in Russia ;)

airco 05-01-2004 19:26

hmmmzzzz van jordan wereldkampioenen maken zal inderdaad nog heel wat voeten in de aarde hebben

op een niveau van pakweg jaguar zie ik ze wel komen ..... maar alles daarboven lijkt me moeilijk realiseerbaar

airco 06-01-2004 17:19

nadat jordan de geruchten de kop had ingedrukt doet nu de woordvoerder van abramovic hetzelfde

Quote:

John Mann, woordvoerder van Abramovich: "Op dit ogenblik is Roman gelinkt aan het opkopen van een winkelcentrum tot een ander voetbalteam, als er ook maar iets te koop is brengen ze zijn naam daarmee in verband en na een tijdje loopt de hele zaak uit de hand.

Het is waar dat Roman geniet van de Formule 1 en dat hij een paar keer gesproken heeft met Eddie Jordan, maar daar is het bij gebleven.
Het is ook waar dat hij met Bernie Ecclestone heeft gesproken, maar dat wil nog niet zeggen dat hij Bernie zijn huis zal kopen.
We willen gewoon de geruchten weerleggen."

bron: f1pits.net

Jordan zal het dus nog een tijdje met weinig middelen moeten rooien.

Guido 06-01-2004 17:52

't zal wel langer zijn dan een tijdje.

VASer 06-01-2004 21:46

Wij hebben hier in België ook z'n fantast gehad die de top in de F1 ging bereiken. Waar is die ook weer terecht gekomen???

FastFons 06-01-2004 21:49

In de politiek :D Eerlijk gezegd vind ik het toch maar straf wat hij heeft gepresteerd, al was het dan met oplichterij...

FF

All times are GMT +2. The time now is 07:47.