![]() |
Toyota - 17 januari
Zaterdag 17 januari stelt het Toyota-team de TF-104 voor, deze keer met Tustomo Tumita (heb ik dat goed) aan het hoofd, en Ove Anderson in een ondergeschikte positie.
Een team met potentie, dat nog volop in evolutie is en vorig jaar toch al een beter jaar kende dan het jaar voordien (Panis die zich enkele keren knap vooraan kwalificeerde, Da Matta die als F1-rookie één van de revelaties van het seizoen was) Benieuwd hoe de Toyota er dit jaar gaat uitzien. Kleurstelling blijft ongetwijfeld het ietwat saaie modelletje, maar gaan we ook dit jaar weer een Ferrari herkennen in die Toyota ? :) Een 4de plaats lijkt mij voor Toyota momenteel nog te hoog gegrepen. 'Best of the rest' moet mogelijk zijn. Dit moet ook het jaar worden voor Panis en Da Matta; Panis mag zich dit seizoen geen dipje meer permitteren, Da Matta moet laten zien dat 2003 geen toeval was. Coulthard wordt in 2005 bij McLaren vrijgelaten. De Schot wordt gelinkt met een overstap naar Toyota.... |
ik heb wel gelezen dat ze een nieuwe sponsor hebben ETEL of zoiets, die moeten iets met informatica doen, high tec stuff
dus de livery zou wel wat kunnen veranderen ze staan op de twee zijkanten van de wagen maar waar heb ik dat nu weer gelezen! ik vermoed sport.be of de site van het laatste nieuws, sowieso één van deze twee! |
Het is Intel perrie ;)
Na de Sauber wordt de Toyota de tweede Ferrari die we te zien krijgen :D Misschien kunnen Ferrari, Toyota en Sauber volgend jaar overwegen om gezamenlijk hun auto voor te stellen, het zijn toch drie dezelfde alleen met wat ander sponsors en het is goedkoper :D |
Kwa sponsors zitten ze anders behoorlijk tegengesteld ....
Ferrari ==> AMD Toyota ==> Intel Laat intel en AMD nu net water en vuur zijn :p:p |
Intel wou eerst BAR sponsoren maar na deze stunt werden alle contacten verbroken :
BAR vs Intel :+ :D |
Om hoelaat begint het? Op de site van toyota staat een link, maar als je erop klit gebeurt er niks. :(
|
Ziet er niet slecht uit .... ben eens benieuwd wat ze dit jaar zullen preseteren (was het al maar 7 maart :D)
|
Mja, nu niet speciaal één van de mooiste wagens, moet ik zeggen. Maar de nieuwe Minardi is er nog niet, dus dat kan nog veranderen :D
|
pff, press releases waren in totaal 4 blz lang ...
|
Buiten et ontbreken van bargeboards ziet de wagen er niet veel verandert uit.
|
Quote:
|
intel
|
Quote:
|
Als ze idd de wagen zo hebben kunnen ontwerpen, dat de barge boards overbodig zijn, is dat toch een teken dat ze de airflow vooraan redelijk goed onder controle hebben mbv de voorvleugel. En dat zie je vaak meer tegenwoordig. De achterkant lijkt me een evolutie te zijn van vorig jaar, de voorkant precies helemaal nieuw. Zien wat het wordt.
|
All times are GMT +2. The time now is 17:09. |