![]() |
Rally Monte Carlo 2004 - shakedown
Hier gaan we alles posten van de shakedown...
|
Al iemand tijden gezien?
seg Sennake, ge wilt uw aantal posts ineens de hoogte zien gaan zeker? :D |
Quote:
|
1. Grönholm 6.10.2
2. Duval 6.10.3 3. Loeb 6.11.4 4. Solberg 6.11.8 5. Martin 6.14.0 6. Sainz 6.17.7 7. Hirvonen 6.16.1 8. Loix 6.20.1 9. Panizzi 6.33.1 10. Galli 6.61.7 |
Tijden staan op pitstop.tv.
Mitsubishi maakte niet veel indruk. |
Tot nu toe heb ik enkel op pitstop de tijden gezien: goed werk ;)
We kunnen nog niet veel conclusies trekken uit de tijden maar de Pug heeft duidelijk al speed, hopelijk is de betrouwbaarheid hetzelfde. |
we kunnen daaruit opmaken dat Duval bangelijk heeft gereden, een tiende van de scratch, en Loix direct 10 seconden aan zijn broek krijgt van zijn teammaat, maar wel nog top 10 dus gene stress
edit: kan je de merken van de wagens er nog eens bijzetten? ik weet nog niet juist wie met wat rijdt? thx |
Quote:
Wees maar zeker dat Pug niet aan de WRC meedoet om 2de te eindigen. En zeker niet, nu ik er zelf eentje heb. :D |
Quote:
2. Ford Focus 3. Citroën Xsara 4. Subaru Impreza 5. Ford Focus 6. Citroën Xsara 7. Subaru Impreza 8. Peugeot 307 9. Mitusbishi Lancer 10. Mitsubishi Lancer Allemaal in WRC trim he. :D |
Quote:
|
ik vermoed dat er een foutje geslopen is in de tijden:
6. Sainz 6.17.7 7. Hirvonen 6.16.1 op pitstop.tv staat het ook wel zo, maar het blijft niet kloppen :p |
thx Huudo, het ging me uiteraard over die laatste vier piloten en ik was te lui om het op te zoeken (met uitzondering van Loix, de laatste drie dus :D)
|
Quote:
|
hehe das just
had ik nog niet op gelet :D |
All times are GMT +2. The time now is 23:18. |