![]() |
Co-piloten dreigen met actie
Heb het hier nog nergers gevonden maar het stond dit weekend in HbvL
Quote:
Begrijp ook niet goed wat de drijfveer van de FIA is. Het is een beetje te vergelijken met het feit dat er op F1 auto's geen nummer meer verplicht is. C U |
kan ze alleen maar gelijk geven. 't slaat helemaal negens op.
|
Welke acties gaan de co-piloten ondernemen?
Ze lezen enkel tijdens de eerste 5 kilometers van de KP, de rest zwijgen ze :D Geef ze wel gelijk. Als ze maar 1 naam op de ruit zetten dan links de piloot, en op de rechterachterruit de naam van de Co-piloot. |
'k kan me voorstellen dat ze een van de komende rally's gewoon gaan staken en dat er als gevolg niet gereden wordt. Is eens iets anders ipv altijd teveel volk op de baan. :D
|
blijkbaar wordt het belang van de co-piloot onderschat door de fia. Laat ze maar een poepje ruiken beste sven.
|
Als de co-piloten werken wordt er niks over gezegd,
als er iets mis gaat, meteen over hen gesproken..... Altijd hetzelfde ! Ze zitten er met twee in, en moeten allebij ervoor werkten, dus ook twee namen vind ik ! |
Niet meer als terecht. Maar als dit bij Ford kan waarom bij de andere teams niet? Ligt het niet gewoon aan het team?
|
waarom plakt een team nie ff die letters erop? staat zoiets allemaal in het fia wetboek?
|
Quote:
|
Quote:
|
Waarschijnlijk hebben de Fords door de onzekerheid omtrent het rally-programma twee maanden stilgestaan in een garage en zaten ze zo onder het stof dat er na het afstoffen geen tijd meer over was om voor de eerste SS de letters van de Co er nog af te doen :D
|
Bij niemand mag het. Bij ford en Subaru hing het er op tijdens dag 1, maar nadien MOEST het eraf.
|
als copiloot zou ik gewoon niet instappen als mijn naam niet op de auto staat.
|
In de laatste Turbo Magazine staat dat deze maatregel o.a. genomen werd op vraag van David Richards (bezit tv rechten). Hij zélf was vroeger copiloot en werd zelfs in 1981 wereldkampioen met Ari Vatanen... toch wel raar om dán zo'n beslissing te nemen!
|
Da's gewoon allemaal op verzoek van Sennake, zo moet hij veel minder photoshoppen bij het stellen van quizvragen :D
jan |
All times are GMT +2. The time now is 21:11. |