De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Nu kan het seizoen écht beginnen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7015)

Finish 25-01-2004 12:57

Nu kan het seizoen écht beginnen

Quote:

Voor David Coulthard is het dit seizoen alles of niks. In 2005 wordt de Schot bij McLaren aan de deur gezet, en als hij dan nog een F1 zitje wil bemachtigen moet hij resultaten boeken. Coulthard is er zeker van dat hij z'n zwakke punten weg zal werken.

"Over heel m'n cariere gezien was de kwalificatie altijd al m'n zwakke plek, en de nieuwe 1 lap kwalificatie maakte het er niet gemakkelijker op. Daar moet ik zeker op vooruitgaan. Als ik me goed kan plaatsen, is m'n talent om lap na lap zeer constant te rijden even groot als dat van wie dan ook."

"Ik geloof dat enkele van m'n 13 zeges pure wereldklasse waren. Ik ben dan ook van plan van deze dit seizoen allemaal samen te brengen en het kampioensschap binnen te halen."

"Ik wil winnen, en kampioen worden. Ik geloof dat ik nu zowel de kans als de mogelijkheden heb om dat doel te bereiken."
bron:f1pits.net
Net als de vorige 6 jaar beweert Coulthard dat hij WK zal worden dit jaar ! 't Is zowat z'n laatste kans, dus volgend jaar zullen we zo'n uitspraak moeten missen. Geniet er nog eens van.

Guido 25-01-2004 13:07

:rolleyes:

Alhoewel ik al jaar en dag ('k ga nu officieel mijn 10de jaar in, officieus zijn het er 15) McLaren fan ben, moet ik toch nag altijd onder de indruk raken van DC. JPM lan er voor mijn part niet snel genoeg zijn. Hopelijk bij de derde race van het seizoen al (volgens A.J. toch) :D

Gilles 25-01-2004 14:18

Er is geen plaats meer voor DC ... iedereen weet dat hij kan opkrassen volgend jaar en hij zal dus ook NOOIT of te nimmer fatsoenlijke onderdelen krijgen ... dus DC kampioen? Jamais de la vie.

DC een ander team? geloof ik ook al niet meer in.

Oneliner 25-01-2004 17:28

Hmmm, zijn ervaring kan geen onbelangrijke factor zijn in het zoeken naar ee ander team é...

HHugo 25-01-2004 18:50

Quote:

Originally posted by Huudo
JPM kan er voor mijn part niet snel genoeg zijn. Hopelijk bij de derde race van het seizoen al (volgens A.J. toch) :D
Ik vind net het omgekeerde, ik ben tot nu toe altijd fan geweest van Mclaren als team zonder bepaalde voorkeur voor een of andere piloot, maar vanaf volgend jaar supporter ik zeker en vast voor Kimi (en JPM mag dan zorgen dat de constucteurstitel erbij komt :D ).

Guido 25-01-2004 19:54

Quote:

Originally posted by HHugo
Ik vind net het omgekeerde, ik ben tot nu toe altijd fan geweest van Mclaren als team zonder bepaalde voorkeur voor een of andere piloot, maar vanaf volgend jaar supporter ik zeker en vast voor Kimi (en JPM mag dan zorgen dat de constucteurstitel erbij komt :D ).
Ben ook een fan van het team. Wie ervoor rijdt maakt mij niet zoveel uit, maar DC heeft in het verleden altijd een sterk seizoensbegin gehad en deemsterde dan weg. Ook niet goed voor de constructeurstitel he. ;)

Sennake 25-01-2004 20:57

Quote:

Originally posted by Oneliner
Hmmm, zijn ervaring kan geen onbelangrijke factor zijn in het zoeken naar ee ander team é...
Evaring in het zoeken naar een ander team bedoel je? Zal wel niet, want weinig piloten reden zo lang voor 1 team als DC...

yvdp 25-01-2004 21:04

euhm, ervaring als piloot hé ;)

Oneliner 25-01-2004 21:09

LOL idd, ik bedoelde dus ervaring als piloot.
Sorry voor mijn onmondigheid ;)

yvdp 25-01-2004 22:48

ik had het meteen door ze chris :D

All times are GMT +2. The time now is 00:56.