![]() |
Rally Mexico : day 1 + 2
1 Loeb-Elena --- Citroen Xsara
2 Gronholm-Rautiainen --- Peugeot 307 + 00'08"4 3 Sainz-Marti --- Citroen Xsara + 00'29"2 4 Solberg-Mills --- Subaru Impreza + 00'34"4 5 Martin-Park --- Ford Focus WRC + 00'43"3 6 Rovanpera-Pietilainen --- Peugeot 307 + 00'49"1 7 Duval-Prevot --- Ford Focus WRC + 00'58"7 8 Hirvonen-Lehtinen --- Subaru Impreza + 01'26"6 Solberg wint ES 1 en 3, Loeb 2 en 4. Solberg aan de leiding maar speelt deze weer kwijt na een penalty van 40 seconden. Quote:
C U |
Interessante tussenstand, zo lijkt me.
De Subaru heeft nog wat last van kinderziektes, Gronholm die zeer goed mee kan en Rovanpera op een hoopje :D |
Solberg heeft daarboven ook nog eens 5 minuten straftijd gekregen wegens hulp van derden :(
gelezen op pitstop.tv ;) |
Wimanna, ik heb dit gezien. De marshals mogen normaal gezien helpen en dan wordt er geen tijdstraf uitgedeeld. Maar deze deden niks, dus hielpen een paar goedhartige journalisten de wagen duwen tot in de Service, maar dit mag dan weer niet. Vandaar 5 minuten straftijd. Solberg op kop met 7.5 sec. voorsprong op Loeb maar door deze straf staat hij 11de.
|
Quote:
Op de eerste twee ES van dag 2 is het duidelijk dat Solberg nogal "in zijn gat gebeten is". Hij haalt zwaar uit en zet de eerste 2 ES op zijn naam. Duval is ook sterk bezig en kan duidelijk mee met de snelsten. Gronholm verliest op deze 2 proeven een kleine 3 minuten wegens problemen met de stuurinrichting. Rovanpera moet dus de eer van Peugeot hoog houden.... C U |
Duval die zich momenteel idd mooi op die 4e plaats is aan het nestelen...
|
Quote:
Peugeot duidelijk wel last van kinder-akkefietjes, nu is't de stuurinrichting die opspeelt. Heeft ie in de Monte ook al problemen mee gehad dacht ik. :rolleyes: Duval inderdaad zeer sterk, met een tweede tijd op de 2de kp van de dag. |
Duval is aan een sterke rally bezig :)
Wat zou de leiding van Peugeot nu vinden van de tijden van Harri? Een Gronholm zonder probs is toch ook beduidend sneller dan een Rovanpera met kennis... |
Quote:
Niet alleen Subaru en Peugeot maar ook Citroën kampt met mechanische problemen. Is de uitputtingsslag begonnen ??? C U |
Ik ben niet rancuneus , maar dit keer heb ik er toch zin in dat ze bij Peugeot klop krijgen.
En onze Swa is goe bezig. Als hij geen domme dingen doet staat hij op het podium. Solberg en Gronholm kunnen hem nooit meer op een normale manier bijbenen. |
Quote:
C U |
Quote:
|
Quote:
|
Even de tussenstand geven na 3 van de 6 te rijden kp's van vandaag - half weg dus op zaterdag:
1. M MÄRTIN 1:55:58.3 2. C SAINZ +9.7 3. F DUVAL +26.7 4. M HIRVONEN +1:54.0 5. P SOLBERG +4:19.9 6. M GRÖNHOLM +4:21.6 7. J VÄLIMÄKI +4:49.3 8. G PANIZZI +5:31.2 9. A WARMBOLD +6:43.6 10. D SOLA +8:22.8 Ik ken er weeral eentje die géén punten gaat halen bij de prono... :( |
mijne prono valt opt moment ook een beetje tegen, ik had loeb op 1, gronholm op 2, en Duval op 3. Alleen Duval klopt voorlopig.
Greetzz.. Corvetteboy |
All times are GMT +2. The time now is 12:31. |