![]() |
10 jaar later : Ayrton Senna da Silva
Het is vandaag 1 mei 2004.
10 jaar geleden overleed Ayrton Senna da Silva. Ik wou deze thread openen als een klein eerbetoon aan, volgens mij, de beste autopiloot aller tijden. Formule 1 is na die Grand Prix van San Marino in 1994 nooit meer hetzelfde geweest. Ayrton , bedankt voor al die fantastische momenten. We missen je nog steeds! |
Rest in peace Ayrton...
Zal hem nooit vergeten. |
Voor mij hetzelfde, ik was amper 10 jaar toen, maar die beelden zitten in men geheugen gegrift!
|
De zwartste dag uit de autosportgeschiedenis. Ik zie het nog voor me als was het gisteren. Ik ben er een week kapot van geweest. En eigenlijk ben ik (net zoals de F1 zelf) het nooit meer echt helemaal te boven gekomen.
http://www.grandprix.com/jpeg/misc/raw000958-lg.jpg Foto : www.grandprix.com |
DTM Race weekend te ESTORIL staat onder het motto
" tribute to Ayerton Senna " Vandaag 01 Mei om 14.30hr zal de Staatssecretaris voor Sport van Portugal op het Circuit van Estoril het " PRACA AYERTON SENNA " officieël inhuldigen. Ook de DTM piloten betuigen hun "eer" aan de overleden Grootmeester. Al de DTM race bolide's hebben op de achterste zijruiten een klever aangebracht met foto en opschrift " Ayerton Senna - No Limits " |
Zal hem ook nooit vergeten. Was toen nog maar 6jaar en volgde de F1 al een beetje omdat ik van auto's hield op dat moment, je kent de kindjes hé. De crash heb ik nog heel vaak gezien en Senna heeft een plaats in mijn hart.
|
NU LIVE op Eurosport, Tribute to Ayrton Senna !!!!!
|
Op pitstop tv vind je een filmpje over Ayrton Senna: 10jaar Ayrton Senna: de filisoof
Bedankt Peter en co voor dit filmpje |
Ik ben niet helemaal zeker , maar in het Nieuwsblad van zondag 2 mei stond een foto van Senna-fans die naar Italië waren afgereisd. Ik had zowaar de indruk dat Paddocker Werner daar ook op de foto stond? Misschien waren er nog bij maar die heb ik dan niet herkend, sorry hoor.
|
Zeer jammer wat Senna overkomen is. Toen ze het mij vertelden wou ik het gewoon niet geloven, totdat ik de beelden van zijn auto zag. :(
|
Quote:
|
Allez, correctie : ik heb dan Werners dubbelganger herkend :)
Een foto van Belgische Senna-fans in Italië was het volgens het bijschrift wèl. |
Het zal altijd een HELD blijven!!!
|
Quote:
|
senna wil always be a legend
|
All times are GMT +2. The time now is 19:19. |