![]() |
Renault terecht tweede?
Wat vinden jullie van de prestaties van Renault tijdens dit seizoen? Ik vind ze teleurstellend. Alonso heeft het tijdens de kwalificatie al wat laten afweten en zo dure punten verloren. Ze hebben een goede start, maar geen strak racetempo. Daar komen ze nog te kort voor de andere teams te kunne bedreigen. Hun kwali performance valt ook tegen.
MAAR ze zijn betrouwbaar en constant, ze finishen met beide rijders in de punten rond de 4de, 5de plaats en dat levert hen die tweede plaats op. Toch kan het veel beter voor een team dat vorig jaar de stap naar de top leek gezet te hebben. |
Vandaag met de overwinning vind ik het wel terecht :) het is een goed team
|
tegenvallend???
met zo'n ferrari als enige team voor renault. sry zenne, renault is goed bezig :) beter als williams, beter als McLaren (ook niet moeilijk) en zelfs beter als BAR |
yvdp heeft gelijk! maar ze worden nog elk jaar beter vind ik en ze staan terecht wel op die tweede plaats ;) ze zijn totaal niet tegenvallend
|
Quote:
|
Quote:
|
David Richards vertelde tijdens de race op ITV dat ze nog een extratje hadden in de motor, maar dat ze dit pas wilden inzetten nadat Button Montoya voorbij was...Dit hielp deels (achterblijvers deden de rest)
Hoe dit dan in z'n werk ging wil ik wel eens weten... |
mja, ok, ik heb het begin niet kunnen volgen, beetje veel te lang geslapen ;)
|
Dat extra'tje zal een soort van overschot op de toerentallen zijn ofzo? Dat ze indien het echt nodig was gewoon de begrenzen hoger/uit konden zetten en er dan vandoor scheuren.
Renault heeft iig een visitekaartje afgegeven en vond ze toch vrij hard gaan. Wetende dat Trulli, Alonso en schumacher met evnveel benzine de quali's reden en ik schumacher geen fout zag maken die hem 0.5secjes zouden kosten... |
Renault beter dan BAR zou ik ook niet meteen zeggen. Wat mij betreft gewaagd aan elkaar, en voor de moment moeilijk te zeggen wie er beter is. Niet vergeten dat Button (bijna) alle punten van BAR scoort he! En monaco is een circuit apart!
Renault is er zeker voordelig met zijn uitstekende aerodynamische pakket. Al verschoot ik wel van Jarno zijn topsnelheid: 299 ofzo dacht ik :confused: Volgende week op de Nurburgring zullen we weer wel meer weten! |
als Team staan ze verdiend 2de. Beide Renault piloten hebben in totaal nog maar 1x punten laten liggen (Alonso vandaag). Bij Bar Honda is het alleen Button die voorlopig consistent de punten opraapt. Sato heeft al bij 4 gelegenheden punten laten liggen en op die manier kom je er als team natuurlijk niet.
|
All times are GMT +2. The time now is 07:46. |