![]() |
NFS Underground 2
Wat vinden jullie van de eerste screenshots van Need For Speed Underground 2? De screenshots vindt je op http://www.eagames.com/official/nfs/...d2/us/home.jsp Het lijkt volgens mij een geweldig spel.
|
Ik was het eerste nogal snel beu eigenlijk. Nadat de underground mode afgewerkt was was er niet meer zoveeel aan.
Ze hebben wel iets weg van spellen uit te brengen tijdens de examens daar bij EA... :) |
yeeeey..! te hopen dit keer ook races over dag enzo zou wel fijn zijn .. of wel van de flikke weg rijde zoals in driver enzo ... :D
|
Wat vinden jullie van NFS underground1? Ik vond het vlug saai, zeker toen ik het had uitgespeeld.
|
inderdaad, vond ik ook. en online was er al helemaal niks aan...
|
was wel fijn om de wagens om te bouwen de races waren wel een beetje saai vooral altijd 's nachts...
|
heb mij er redelijk mee geamuseerd, vond het alleen spijtig dat het na die laatste koers gedaan was en da der eigenlijk meer van de idiote stickers waren dan echt de oto naar uw smaak uitbouwen met stukken.
|
Maar met NFS Underground 2 kun je je auto veel feller uitbouwen. Lamborghini deuren, muziekinstalatie,... Dat lijkt me al wat mooier. :D . Hopelijk is dat spel niet zo snel uitgespeeld.
|
Quote:
|
weet er al iemand welke wagens er in NFSU 2 gaan meedoen ?
|
|
Quote:
Mazda RX-7 Mazda RX-8 Lexus IS 300 Subaru WRX STi Mitsubishi Lancer Evolution 8 Nissan 350Z Peugeot 206 GTi Honda S2000 Mitsubishi 3000GT Toyota Corolla Cadillac Escalade Mitsubishi Eclipse Toyota Celica Toyota Supra TT Toyota Trueno Toyota MR2 spyder Ford Focus Hatchback Ford Mustang(2003) Volkswagen R32 Nissan Skyline R34 GTR |
Rommelspel. Lang leve het sim-blok. ;)
|
Er komt ook nog een spel uit voor PS2 dat veel op NFS Underground lijkt: Juiced .
|
nog al veel oude wagens, alé wat er in 1 ook al waren maar ook veel nieuwe wagens zo te zien.. Cadillac Escalade :D
Mazda RX-8,Mitsubishi evo8,Subaru .. lijken me fijne wagens om te tunen |
All times are GMT +2. The time now is 01:22. |