![]() |
11 juli Titanic classic
beste rittensportvrienden. Op 11 Juli is het weer zover. RT. Titanic organiseert dan de Titanic classic. Deze is een dagrit en gaat door rond brussel.
Quote:
meer info vind je op www.titanic.be Ik hoop dat we daar weer met een hele delegatie aan kunnen deelnemen. Niveau schijnt aangepast ana beginnenrs. |
raceboyke, ik vind het echt schandlig da je denkt dat ik niet luister...
daarvoor genne co -piloot willen zijn :mad: flauwe :no: moest ik toch iemand vinden om mee te doen... khoop da je flink achte rmij eindigt :D ik heb gesproken :cool: |
Ik wou gewoon nog even toevoegen dat het inschrijvingsgeld slechts 20,00 euro is.
En als je vooraf inschrijft voor het avondeten dan krijg je een heerlijk BBQ-buffet ;) degene die thuis blijft heeft dus ongelijk :p . |
ikke moet die dag werken!!!! snif snif snif!!! Ach ja des te meer kans voor de rest om het goed te doen :)
En t is anders plezant :) t is overdag; dan zie ik de grachten tenminste... maar ja Anneke zal er niet bij zijn... |
Ons moeder viert die dag haar 90ste verjaardag, krijgt dus absolute voorrang.
jan |
Dat zie ik wel zitten Raceboy. Als ik thuis ben nog effe checken of er niets op het programma staat, ik laat je nog iets weten ok?
|
Ik moet ook nog efkes checken.
|
Kan iedereen hieraan meedoen of zijn er andere verplichtingen naast het inschrijvingsgeld?
|
iedereen mag hier aan meedoen, naast het inschrijvingsgeld is er ook wel een persoonlijke vergunning verplicht, maar deze kan de dag zelf verkregen worden aan 4 euro.
Het is wel handig dat de piloot ook een rijbewijs heeft ;) |
Rijbewijs? Wasdade? ;-)
|
All times are GMT +2. The time now is 14:10. |