De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Unipart Endurancecup 2004 ???? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8399)

gekada 22-06-2004 09:07

Unipart Endurancecup 2004 ????

Op woensdag as (23-6-2004) wordt er een race gehouden op Zolder: SEAT :confused: UNIPART ENDURANCECUP 2004.
Weet iemand waarom zoiets op een doordeweekse dag plaatsvindt en wat de entree gaat doen??
Is dit een race die genoeg biedt om erheen te gaan of is het een amateuristische opzet??

Mark 22-06-2004 12:55

Re: Unipart Endurancecup 2004 ????

Quote:

Originally posted by gekada

Weet iemand waarom zoiets op een doordeweekse dag plaatsvindt en wat de entree gaat doen??

Stukken goedkoper als in het weeked voor de deelnmers, vandaag en vrijdag rijden er andere klassen van de Zomer Avond Competitie. Entree? Zal wel gratis zijn.

Meer via www.z-a-c.nl

Gebruik de search-functie van de paddock maar eens, we hebben al heel wat intressante threads over deze competities gehad. Topper is de "Volvo 360 geen Modena cup"

gekada 22-06-2004 15:12

Ja zal best goedkoper zijn als in het weekend wat betreft huur van het circuit enz. maar een gewone mens wordt normaal geacht te werken op een woensdag....en als je daar dan je sniperdagen aan gaat spenderen weet ik niet wat er nu echt goedkoper is op langere termijn hahahah.
Heb al wel wat gevonden op je gegeven link maar over vrijdag kan ik niks vinden...maar...toch bedankt

Brecht 22-06-2004 18:26

dus dat was wat ik deze morgen zag. Ik zat op de bus en passeerde voorbij het circuit en zag dat er een bmw compact werd binnen gevoerd. Dan zal ik morgen zeker eens een kijkje gaan nemen.

Greetzz.. Corvetteboy

FIRE 22-06-2004 18:48

In ZAC doet wel een leuke Carisma "Evolution" mee, zie dit .

gekada 22-06-2004 19:18

Morgen de 23e dus, rijden alleen de seat ibiza tdi's een endurance race van 4 uur.
Start 13.15 uur en 4 uur later dus de finish....

Stefan 22-06-2004 19:19

die Carisma testte van de winter ookal op Zolder, ze hadden toen niet eens de moeite genomen om de naam van Kalff te verwijderen.

Wel een mooie bak overigens

A.J. 22-06-2004 20:41

Quote:

Originally posted by corvetteboy
. Dan zal ik morgen zeker eens een kijkje gaan nemen.

Greetzz.. Corvetteboy

dan kom je die poster maar uithalen ;)

Thomaske 23-06-2004 18:52

Gisteren stond ik aan school te wachten rond 7.20uur tot de poord open ging en opeens stopt er een Nederlandse camionette en een oude Saab met race-livery op om de weg te vragen naar Circuit Zolder ik deze ook uitgelegd maar begreep niet waarom op een dinsdag en nu weet ik dus waarom.

Brecht 23-06-2004 20:24

Quote:

Originally posted by A.J.
dan kom je die poster maar uithalen ;)
Sorry AJ , ben er vandaag niet kunnen geraken wegens het slechte weer, maar zal vrijdag ofzo eens proberen binnen te wippen.

Greetzz.. Corvetteboy

All times are GMT +2. The time now is 17:09.