![]() |
Wie gaat er naar de 24 H ?
Ik alleszinds voor het 4e jaar op rij, ( en de 6e keer in totaal) van vrijdag avond tot zondag avond.
Vive les 24 heures. |
Nope. Veel te duur voor evenveel spektakel als volgende maand in Zolder. Alhoewel het feit dat ik op 31/7 in Florida zit er ook wel voor iets tussen zit... ;)
|
Ik ga Zaterdag naar Spa.
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
Ja da ge in florida zit begrijp ik, ma kwa 24H zijn die van Francorchamps, wel van een ' ietsje ' hoger niveau als die van Zolder ze. Ik vind Zolder ook goe he doe ik ook al 4 jaar na elkaar, maar kwa deelnemers veld vind ik Spa toch stukken beter ze, en kwa circuit ook. |
Ik vind Zolder toch beter en vooral véél veiliger.
|
Ik zal er zijn maar dan om te helpen bij RED(Rescue and Extraction for Drivers).4 Dagen lang in de Ardennen
|
Ik ga de zaterdag en de zondag naar de 24 uren van Spa en die doe ik dan ook aan één stuk door, want ik zou niks willen missen! :D
Ik ga dan ook naar de 24 uren van Zolder, vanaf de woensdagavond voor de avondtraining tot de zondagavond, daarna ff pitten in de Wheels... ;) Daartussen Europees Kampioenschap Rally meepikken... Jaja, we gaan voor de race-overload! :cool: |
Ik ga zeker naar de 24 Uren!!
Net terug van het zonnige Corfue, kwou eerst nog vannacht de wagen inspringen om naar Hockemheim te rijden, maar 't zal der nimmer van komen :( Ik ga de donderdagavondtraining zien, en dan ook vanaf zaterdagmorgend. Hoelang? Dat zal van het weer en de prestaties vd Corvette afhangen ... En Zolder ga ik ook heen, maar de start zal ik (wegens vakantiewerk) wel moeten missen :( |
wij zulle er dus ook zijn vanaf woensdag al ;)
|
Quote:
Ik ben er wel in ieder geval :) |
Voor te duur is er een oplossing. Indien je (voor 12 €) lid was geworden van racb racefan zie www.racb.be kon je bij ING tickets in voorverkoop kopen aan 22 € ipv 28 € en kreeg je het paddock ticket (waarde 28 €) er gratis bij. Dus 22 € voor racefestijn op hoog niveau van woensdag tem zondag vind ik persoonlijk toch niet echt te veel...
C U |
Inderdaad, ik ben ook al een 4 maand lid van Racefan en als je't mij vraagt heb je je 12 euro al heel snel terugverdiend!
|
Ik ga ook 2 dagen, gratis. Verklaring : VIP bij Total, dus zit ik in de Source, echt een mooi zicht daar.
|
Ik vertrek morgenvroeg al. Eerst vier dagen de ziel uit mijn lijf rijden met mijn koersfiets (ga is proberen La Redoute, Stokeu en andere Ardense bulten op te sukkelen), en vanaf donderdag kruip ik wel ergens rond het circuit.
|
Het circuit van Spa-Francorchamps zal een dagske langer ne lastige gast over de vloer krijgen (lees als : ik :D ). Donderdagavond ga ik namelijk naar de Qualifying Practice Night Session.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:36. |